نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 13:00

بازی Project Awakening برای PS4 معرفی شد

2 از 5

CyGames و سونی به تازگی از جدیدترین عنوان انحصاری PS4 با نام Project Awakening پرده‌برداری کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو CyGames و سونی، اخیرا و در جریان تور ویژه‌ای موسوم به LineUp Tour که پیش از رویداد Tokyo Game Show برگزار می‌شود، از جدیدترین عنوان انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4، موسوم به Project Awakening رونمایی کردند. CyGames که بیشتر به خاطر عناوین پلتفرم‌های موبایلی خود نظیر Granblue Fantasy شناخته می‌شود، مسئولیت ساخت بازی Project Awakening را به عنوان یکی از اولین بازی‌های کنسولی خود بر عهده داشته و همراه با خبر معرفی، تریلر رونمایی از بازی را نیز منتشر کرده است.

در این تریلر سینمایی از بازی، شخصیت اصلی وارد یک محوطه مبارزه‌ای می‌شود و سپس باید با یک اژدها، از طریق سلاح‌های کلاسیک شمشیر و سپر مبارزه کند. این کلیپ که نماهایی از بازی با گرافیک خیره‌کننده آن را هم نشان می‌دهد، به عنوان توضیحات سازنده برای آن گفته شده است که «حالا زمان آن برای گرگ‌های جنگی فرا رسیده تا برخیزند». با در نظر گرفتن این جمله، می‌توان حدس زد که که قهرمان داستان این بازی در تضاد با «آن گرگ‌ها» باشد. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این عنوان جدید انحصاری پلی‌استیشن 4 را نیز شاهد باشید.

 

 

غیر از گرافیک بالای مناظر مختلف جنگلی، میدان مبارزه، بافت‌های پوستی و ...، در این کلیپ بخش‌هایی از گیم‌پلی مبارزاتی بازی را نیز شاهد هستیم، جایی که اکشن‌های جالبی از مبارزه شمشیر با این اژدها را مشاهده می‌کنیم و به نظر می‌رسد علیرغم همه تلاش‌های قهرمان، اژدها بسیار سخت‌جان و مبارزه نیز بسیار دشوار خواهد بود. به علاوه در انتهای تریلر نیز هیولاهای بسیار غول‌پیکری نیز از راه می‌رسند که آن‌ها نیز همانند اژدها، بعید است آن گرگ‌های جنگی ذکر شده در توضیحات این کلیپ باشند.

همچنین پیرامون نام این بازی نیز مشخص نیست Project Awakening نام نهایی بازی خواهد بود یا تنها یک اسم رمز برای این پروژه باشد. در هر صورت، عنوان Project Awakening اکنون توسط استودیو CyGames و برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در حال توسعه است. گفته شده که این بازی علاوه بر ژاپن، در غرب و در آمریکا نیز عرضه خواهد شد؛ هرچند تاریخ عرضه بازی در زمان رونمایی بازی اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.