نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 11:02

تاریخ عرضه‌ی Deracine، عنوان جدید کارگردان Dark Souls مشخص شد

0 از 5

بازی واقعیت مجازی استودیوی From Software به زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت

Deracine یکی از عجیب‌ترین نمایش‌های E3 امسال بود؛ عنوان جدید استودیوی From Software که بخاطر Dark Souls و بازی‌های دیگرشان به کشت و کشتار و موجودات وحشتناک معروفند، برخلاف عناوین قبلی، تجربه‌ی آرامش‌بخش است که از آثار ماجرایی و Visuale Novel های ژاپنی الهام گرفته است. این عنوان بیست و سوم آبان برای PS4 عرض خواهد شد.

Deracine ماجراهای یک پری را روایت میکند که از دید انسان‌ها پنهان است، اما می‌تواند دنیا را خارج از محدودیت‌های زمان تجربه کند. او به مدرسه‌‌ای دور افتاده احضار می‌شود، مدرسه‌ای که فقط شش دانش‌آموز و یک مدیر در آن ساکن هستند و سعی می‌کند تا وجود خود را به آن‌ها اثبات کند. بازیکنان با تعامل با محیط (مثلاً قرار دادن اشیاء، طوری که بقیه بتوانند پیدایش کنند) داستان را جلو خواهند برد و معمای نهایی داستان را حل خواهند کرد.

این پروژه توسط آقای هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی دارک سولز و بلادبورن کارگردانی می‌شود و تا عرضه‌ی عنوان اکشن بعدی او (سکیرو، که دو فروردین عرضه می‌شود) می‌تواند نقش استراحتی کوتاه را برای طرفداران این کارگردان خلاق ژاپنی داشته باشد. آقای میازاکی طی مراسم E3 درباره‌ی این بازی گفت:

فکر این عنوان هنگامی به ذهنم خطور کرد که از خودم پرسیدم "آیا می‌توانم حال و هوای آرمش‌بخش بازی‌های ماجرایی کلاسیک را در واقعیت مجازی بازسازی کنم، طوری که برای بازیکنان تبدیل به تجربه‌ای منحصر به فرد شود؟

Deracine از الان به قیمت 29.99 دلار در فروشگاه پلی‌استیشن قابل پیش‌خرید است؛ کسانی که پیش‌خرید میکنند یک تم متحرک و 7 آواتار نیز به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. این عنوان برای تجربه شدن نیاز به هدست واقعیت مجازی دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.