نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 شهریور 1397
ساعت 08:00

Early Access بازی FIFA 19 در PC و Xbox One در دسترس قرار گرفت

4.09 از 5

الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که Early Access بازی فیفا 19 برای PC و Xbox One و دریافت pre-load بازی امکان‌پذیر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار نسخه دمو بازی FIFA 19 که چند روز پیش توسط EA Sports صورت گرفت، این استودیو به تازگی نیز اعلام کرده که از هم‌اکنون هم کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC می‌توانند زودتر از عرضه رسمی، در Early Access بازی شرکت و pre-load بازی را دریافت کنند. گفتنی است که این نسخه، برای مشترکین EA Access یا Origin Access در دسترس قرار دارد.

در این ارتباط، بهتر است قبل از دانلود بازی ابتدا مطمئن شد که کاربران PC، به حداقل مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده برای اجرای آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که فضای مورد نیاز برای ذخیره دیتای بازی روی PC، حداقل ۳۲ گیگابایت و برای ایکس‌باکس وان، حجم دانلود کمی بیشتر و ۳۹ گیگابایت می‌باشد. به علاوه ذکر این نکته نیز ضروری است که دوره Early Access این بازی، ۱۰ ساعت کامل و همیشگی دوره‌های Early Access ایکس‌باکس وان است و در صورتی که کاربران PC اشتراک EA Premium را داشته باشند، در این پلتفرم می‌توانند به شکل نامحدود از بازی استفاده کنند.

همان‌طور که اشاره شد غیر از این نسخه، نسخه دمو فیفا 19 با تعدادی محدود از ویژگی‌های بازی نیز چند روز پیش در دسترس قرار گرفت. الکترونیک آرتز و EA Sports به علاوه در آستانه عرضه این بازی، فهرست کامل ۱۰۰ بازیکن برتر فیفا ۱۹ را منتشر کردند که در این لیست، برای اولین بار در طول چند سال گذشته شاهد هم امتیاز بودن کریس رونالدو و لیونل مسی در صدر این فهرست هستیم.

بازی FIFA 19، قرار است به شکل همزمان در روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ و 4، ایکس‌باکس ۳۶۰ و وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.