نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 شهریور 1397
ساعت 09:00

Days Gone به شکل کامل در رویداد Brasil Game Show قابل بازی است

0 از 5

به تازگی فاش شده که Bend Studio و بازی Days Gone قرار است حضور ویژه‌ای در رویداد Brasil Game Show 2018 داشته باشند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از منتشر شدن مهم‌ترین عناوین انحصاری امسال سونی - یعنی عناوینی نظیر God of War و Spider-Man - طرفدارن حالا منتظر موعد عرضه بازی بزرگ بعدی پلی‌استیشن 4 هستند. انحصاری بعدی سونی، از استودیو Bend می‌آید که مدت‌هاست کمپین پیش از عرضه بازی جهان‌باز، داستان‌محور و آخرالزمانی Days Gone را شروع کرده و قرار است بعد از مدت‌ها انتظار و تاخیر در انتشار، سرانجام در اوایل سال میلادی آینده منتشر شود. به همین واسطه، تاکنون طرفداران ابعاد مختلفی از روند بازی را مشاهده کرده بودند و سونی و Bend هم قبلا در این زمینه، اطلاعات زیادی را به اشتراک گذاشتند.

بازی Days Gone، ظاهرا قرار است در ماه آینده و در رویداد Brasil Game Show 2018 حضور ویژه‌ای داشته باشد. این گزارش که هم توسط صفحه رسمی رویداد و هم صفحه رسمی استودیو Bend تایید شده، اشاره می‌کند که قرار است عوامل سازنده بازی در Bend Studio حضور ویژه‌ای در این رویداد داشته باشند. نکته جالب‌تر اینجاست که در حساب رسمی Brasil Game Show در توییتر، اشاره شده که در این رویداد این بازی قرار است «به شکل کامل قابل بازی باشد».

در هر صورت، مشخص نیست که منظور از «به شکل کامل»، دقیقا اشاره به چه نسخه‌ای است و اینکه اشاره آن‌ها به کل بازی بوده و یا اینکه گردش در نقشه جهان‌باز آن امکان پذیر خواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه قبلا هم دموهایی از گیم‌پلی بازی در محوطه‌های مختلف منتشر شده، انتظار می‌رود که مقصود از این اشاره، تجربه گردش در محیط‌هایی بزرگ‌تر از دموهایی بوده که تا قبل از این دیده‌ایم. همچنین با در نظر گرفتن اینکه پست اصلی توییتری این حساب به زبان پرتغالی است، احتمال اشتباه در ترجمه نیز وجود دارد.

رویداد Brasil Game Show 2018 قرار است در روز 10 اکتبر (۱۸ مهر) شروع و پس از ۴ روز در 14 اکتبر پایان یابد. بازی Days Gone نیز طبق آخرین خبرهای رسمی، همچنان قرار است در روز ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند امسال)، به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.