نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 آذر 1399
ساعت 18:00

دو کارگردان ارشد شاغل در استودیو Sony Bend از تیم جدا شده اند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که کارگردان و همچنین کارگردان خلاق بازی Days Gone، از استودیو Sony Bend  جدا شده‌اند.

Sony Bend Studio یکی از تیم‌های بازی سازی فرست پارتی در مجموعه پلی‌استیشن، سال گذشته اقدام به عرضه بازی جهان‌باز و زامبی‌محور Days Gone کرد که از نظر فروش، عملکرد موفقیت‌آمیزی برای سونی داشت. پیرامون این تیم و بازی، اخیرا فاش شده کارگردان یعنی جف راس و همچنین کارگردان خلاق بازی یعنی جان گاروین از این مجموعه جدا شدند. گفتنی است که گاروین تقریبا دو دهه در این استودیو فعال بود و با توجه به صحبت‌ها در حساب رسمی توییتری خود، در حال حاضر عملا بیش از یک سال هست که از تیم جدا شده است.

گاروین در اظهاراتش گفته که الآن بیش از یک سالی هست که در تیم فعالیت ندارد و تقریبا پس از عرضه Days Gone از استودیو بند خارج شد، و در حال حاضر نیز روی پروژه‌های شخصی و بیرون از صنعت گیم کار می‌کند. پیرامون استودیو، همان‌طور که اشاره شد کارگردان Days Gone یعنی جف راس نیز خبر جدایی خودش را تایید کرده است. او که از سال 2015 به مجموعه ملحق شده بود، قرار است در هفته جاری از استودیو Sony Bend و پلی‌استیشن جدا شود. او در رابطه با جدایی نیز گفته که به پروژه‌هایی که انجام داده افتخار می‌کند و به دنبال چالش‌های جدیدتر خواهد بود.

استودیو Bend یکی از تیم‌های قدیمی پلی استیشن است که در گذشته نسبتا دور، عمدتا به خاطر کار روی سری Syphon Filter شناخته می‌شد. این تیم در طول چند سال بعد روی ساخت بازی برای پلتفرم‌های قابل حمل پلی‌استیشن کار می‌کرد. این رویه البته با عرضه Days Gone به عنوان یک بازی بزرگ جهان‌باز برای کنسول PS4 تغییر کرد و باید دید که پروژه بعدی این استودیو در چه زمانی رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.