نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 مهر 1397
ساعت 08:00

احتمال وجود حالت چندنفره در Devil May Cry 5 زیاد است

1 از 5

اخیرا مشخص شده که بازی Devil May Cry 5، به احتمال زیاد از یک بخش چند نفره کو آپ برخوردار خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Devil May Cry 5 یکی از مهم ترین عناوین آینده کپ‌کام است و این بازی، از هم‌اکنون در فروشگاه‌های توزیع دیجتالی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و استیم نیز فهرست شده است. نکته جالب پیرامون این فهرست‌ها، اشاره به وجود حالت‌های آنلاین و چندنفره در بازی است که در صفحات این فروشگاه‌ها ذکر شده است. این جزئیات در فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، به جزئیاتی بیشتر و امکان بازی چندنفره میان ۲ تا ۳ بازیکن، و در استیم فقط به وجود یک حالت چندنفره Co Op اشاره می‌کند.

با در نظر گرفتن اینکه کپ‌کام هنوز به شکل رسمی، صحبتی پیرامون وجود یا عدم وجود بخش چندنفره بازی نکرده است، این کمپانی به تازگی در خصوص این عبارات موجود در صفحات فروشگاهی بازی اظهار نظر کرده است. یک نماینده کپ‌کام در این ارتباط گفت:

تمرکز ما در Devil May Cry 5 عرضه یک تجربه اکشن و کامل تک نفره بوده است. [تاکنون] هیچ گونه بخش چندنفره‌ای برای این بازی تایید نشده است.

DMC5 جدیدترین عنوان از سری بازی‌های اصلی «دویل می کرای» است که قرار است در اوایل سال آینده میلادی عرضه شود و پس از رونمایی رسمی کپ‌کام از بازی، در جریان رویداد E3 2018، این ناشر ژاپنی رفته رفته جزئیات بیشتری را با هرچه نزدیک‌تر شدن به انتشار آن به اشتراک می‌گذارد. با در نظر گرفتن اینکه صفحات بازی در هر ۳ فروشگاه دیجیتالی اصلی مقصد به وجود بخش چندنفره اشاره داشته‌اند، کپ‌کام به احتمال زیاد چنین حالتی را نیز برای بازی در نظر گرفته و به نظر قصد دارد تا به شکلی رسمی‌تر و با برنامه‌ای مشخص از ماد چندنفره بازی رونمایی کند. در این زمینه، این شرکت در هر سه رویداد بزرگ اخیر به یک ویژگی اصلی بازی اشاره داشته، که در E3 معرفی، در گیمزکام زمان عرضه و در Tokyo Game Show نیز نسخه Deluxe Edition بازی معرفی شد.

در دیگر خبرها پیرامون این بازی، کپ‌کام به تازگی تایید کرده که DMC5 از خریدهای درون‌برنامه‌ای (Microtransactions) نیز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، بازیکنان برای ارتقا دادن شخصیت‌ها و ... امکان خرج کردن پول واقعی نیز خواهند داشت. در این زمینه، البته اجباری به تهیه آیتم‌ها با پول واقعی نخواهد بود ولی برای مثال امکان خریداری Red Orb ها با پول واقعی، برای ارتقا و تهیه آیتم‌ها نیز وجود خواهد داشت.

بازی Devil May Cry 5 قرار است در روز ۸ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفندماه ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.