نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 مهر 1397
ساعت 09:00

آپدیت روز اول Shadow of the Tomb Raider یک سکانس post-credit بازی را حذف کرد

0 از 5

اسکوئر انیکس تایید کرده که آپدیت روز اول بازی Shadow of the Tomb Raider، یکی از سکانس‌های post credit بازی را حذف کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس مدتی پیش، رسما بازی Shadow of the Tomb Raider را عرضه کرد که پیش‌خرید کنندگان این بازی، امکان چند روز دسترسی زودتر و پیش از موعد انتشار رسمی آن را پیدا کرده بودند. با این حال به نظر می‌رسد که آپدیت روز اول عرضه رسمی بازی، درواقع باعث شده تا یکی از سکانس‌های پایان‌بندی احتمالی نیز از post credit بازی حذف شود.

بر این اساس تایید شده که آپدیت روز اول بازی، شامل یک patch برای رفع یکی از اشتباهات غیر عمدی سازندگان نیز بوده و یک صحنه post-credit بازی که درباره یکی از پایان‌بندی‌های احتمالی Shadow of the Tomb Raider ساخته شده بود را حذف کرده است. پیرامون این موضوع، اسکوئر انیکس اخیرا از طریق انجمن طرفداران این سری اطلاعیه‌ای صادر کرده که در ادامه مطالعه می‌کنید:

در دوره توسعه و ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider، سازندگان چندین سکانس post credits برای پایان‌بندی را مورد بررسی قرار دادند؛ در این زمینه، آن‌ها یکی از کارها را مد نظر قرار دادند اما آن سکانس هنوز قطعی و در واقع انتخاب نشده بود. این سکانس هم در ادامه و در اثر یک اشتباه در بازی اصلی قرار گرفته بود.

[به همین منظور] آپدیت روز اول این مشکل را برطرف کرد که این بروزرسانی، البته شامل بسیاری از بهبودها و ارتقاهای فنی دیگر نیز برای بازی بوده است. مانند همیشه ما به همه بازیکنان شدیدا توصیه می‌کنیم که آپدیت‌ها را نصب کنند تا به کامل‌ترین و به روز ترین تجربه ممکن از این بازی دسترسی داشته باشند.

بازی Shadow of the Tomb Raider، به عنوان آخرین ماجراجویی لارا کرافت از زمان ریبوت این سری در سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شود که در آن، شاهد سخت‌ترین و مرگبارترین ماجراجویی این شخصیت، این بار در منطقه آمریکای جنوبی هستیم. پیرامون توسعه این بازی، در حالی که دو عنوان قبلی سری توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده بود، بازی جدید توسط استودیو Eidos Montréal و با همکاری Crystal Dynamics ساخته شده است.

بازی Shadow of the Tomb Raider مدتی پیش در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه گردید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.