نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 مهر 1397
ساعت 08:00

صحبت‌های تازه کپ‌کام پیرامون شخصیت‌های Devil May Cry 5

0 از 5

سازندگان بازی Devil May Cry 5 اخیرا صحبت‌های جدیدی را درباره طراحی شخصیت‌های این بازی مطرح کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کنندگان بازی Devil May Cry 5 به تازگی مصاحبه جدیدی را درباره ویژگی‌ها و طراحی شخصیت‌های این بازی با نشریه فامیتسو انجام داده‌اند. این گزارش که براساس مصاحبه کارگردان این بازی یعنی Hideaki Itsuno و تهیه‌کنندگان Michiteru Okabe و Matthew Walker انجام شده، به طراحی برخی سلاح‌های جدید مثل موتورسیکلت اره‌برقی مانند دانته و همچنین شخصیت V اشاره داشته‌اند.

در زمینه موتورسیکلت جدید دانته که به شکل یک اسلحه کامل برای او قابل استفاده است و Cavaliere نام دارد، کارگردان این بازی گفته در زمان طراحی سلاح‌ها برای شخصیت دانته، طراحان همیشه دنبال ایده‌های جذاب و جدید هستند. با این حال طراحی چنین سلاحی در واقع چیزی بوده که سازندگان از زمان ساخت بازی Devil May Cry 2 نیز در فکر آن بوده‌اند. در این زمینه، Hideaki گفته که دلیل رخ ندادن چنین اتفاقی در گذشته، به بحث محدودیت‌های سخت‌افزاری آن زمان مربوط می‌شده و این چیزی است که در حال حاضر دیگر مطرح نیست.

در ادامه این مصاحبه، سازندگان بازی «دویل می کرای 5» به شخصیت V، یعنی مشتری جدید دانته نیز اشاره کردند که در انتهای تریلر اخیر این بازی نیز دیده شد. V سومین شخصیت قابل کنترل در بازی جدید بوده و کاملا از نظر ظاهر با دو شخصیت نرو و دانته تفاوت دارد. او به طور مشخص، کم‌تر عضلانی بوده و جسه‌ای لاغر دارد. سازندگان پیرامون این شخصیت البته نمی‌توانستند جزئیات زیادی از سبک مبارزه او به اشتراک بگذارند، ولی به این موضوع اشاره کردند که تفاوت بسیار زیادی با دو شخصیت دانته و نرو دارد و قطعا دیدن مبارزات او سورپرایز بزرگی برای طرفداران خواهد بود. همچنین به گفته سازندگان، شخصیت V یک کاراکتر منحصر به فرد در این بازی است و در زمان توسعه بازی، یکی از سخت‌ترین کارها برای سازندگان ساخت همین شخصیت بوده است.

توسعه‌دهندگان جدیدترین عنوان از سری Devil May Cry سپس به موضوع صداپیشگان بازی پرداختند و فاش شد که Toshiyuki Morikawa صداگذار نسخه ژاپنی بازی برای شخصیت دانته است. در این زمینه، به گفته سازندگان اکثر کارهای صداگذاری این بازی نیز به پایان رسیده و درحال حاضر در آخرین مراحل توسعه قرار دارد.

بازی دویل می کرای 5، دنباله‌ای مستقیم برای بازی Devil May Cry 4 است که پس از حدود ۱۰ سال انتظار، در سال آینده میلادی عرضه می‌شود. پیرامون این عنوان، اخیرا در بازی‌مگ مطالعه کردید که احتمال وجود ماد چندنفره در بازی وجود دارد و همچنین بازی، از یک سیستم پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیز برخوردار است. این بازی قرار است در روز ۸ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفندماه ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.