نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 مهر 1397
ساعت 16:00

توضیحات جدید راک‌استار درباره تعامل با NPCها در Red Dead 2

0 از 5

یکی از کارگردانان بازی Red Dead Redemption 2 درباره ویژگی تعامل پویا با NPC ها جزئیات تازه‌ای را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کم‌تر از یک ماه تا عرضه اولین بازی کاملا نسل هشتمی راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 زمان باقی مانده است و این شرکت، اخیرا توضیحات جدیدی را درباره سیستم منحصربه‌فرد «تعامل پویا با NPCها» در این بازی مطرح کرده است. در این زمینه، ظاهرا None Player Characters یا شخصیت‌های غیر قابل بازی در رد دد ردمپشن ۲، به کلی دنیای خودشان را دارند و تعامل با آن‌ها از ویژگی‌های محوری بازی جدید است.

صحبت‌های تازه براساس مصاحبه جدید Imran Sarwar از راک استار نورث است که در بازی Red Dead 2 به عنوان کارگردان طراحی حضور داشته است. او در این گفتگو با ، درباره نحوه مواجهه راک‌استار با NPCها و تعامل بازیکنان با آن‌ها صحبت‌های جدیدی مطرح کرده، صحبت‌هایی که نشان می‌دهد خروجی کار چیزی بوده، که راک‌استار هرگز درگذشته مشابه آن را نساخته بود. او در این زمینه گفت:

این گروه تبه‌کار مثل یک خانواده هستند و اعضا غیر از اینکه با آرتور ارتباط دارند، ارتباط‌های متقابل با یکدیگر هم خواهند داشت. پس چه زمانی که شما در داخل کمپ هستید و با این افراد صحبت می‌کنید و یا چه زمانی که بیرون از کمپ و به دنبال آذوقه و ... بروید، دیگر اعضا متوجه می‌شوند که شما در کمپ هستید یا بیرون رفته‌اید. آن‌ها متوجه می‌شوند اگر شما در بیرون از کمپ مشکلی را ایجاد کرده باشید. ما مجبور بودیم همه سیستم‌های هوش مصنوعی و گیم‌پلی خودمان را ارتقا دهیم تا اعضای گروه هوشمندتر و مجهز به حافظه قوی‌تری شوند. این موضوع هم باعث واکنش طبیعی آن‌ها به آرتور و دعوت کردن او به گفتگوهایشان می‌شود.

به محض اینکه ما این پروسه را برای گروه انتخاب کردیم، متوجه شدیم که باید این ایده‌ها را جلوتر نیز ببریم و این را به خارج از گروه هم منتقل کنیم تا آرتور، بتواند با همه تعامل داشته باشد. این بحث نیز خودش منجر به ساخته شدن یک سیستم کاملا جدید و منحصر به فرد تعامل با NPCها شد که در سرتاسر دنیای بازی برقرار است. فرقی نمی‌کند که یک مغازه‌دار، افسر قانون یا یک سوارکار رهگذر باشد، بازیکنان می‌توانند در انواع مختلفی با آن‌ها تعامل داشته باشند. این تعامل می‌تواند بدون کشیدن اسلحه، کاملا مفهومی و وابسته به موقعیتی که بازیکن در آن قرار دارد و یا شخصیتی که NPC دارد متغیر باشد. این یک جهش بسیار بزرگی برای ما بود و شما را به شکلی در دنیای بازی غوطه‌ور می‌کند که ما هرگز مشابه آن را قبل از RDR2 نساخته بودیم.

از جمله اطلاعات تازه‌ای که پیرامون بازی «رد دد ردمپشن 2» منتشر شده می‌توان به گزارشی از حیات وحش بزرگ و منحصر به فرد این بازی اشاره کرد. به علاوه اخیرا فاش شده که حجم دیتا و فضای مورد نیاز برای ذخیره فایل‌های این بازی در PS4 Pro احتمالا حدود ۱۰۵ گیگابایت از فضای هارد کنسول را اشغال خواهد کرد، که حجم بسیار زیادی محسوب می‌شود. این بازی، کم‌تر از یک ماه دیگر و در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.