نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 14:00

انتشار دمو رایگان بازی Resident Evil 2 تایید شد

5 از 5

طرفداران عنوان Resident Evil 2 سرانجام قادر خواهند بود تا بازی را در قالب یک دمو ۳۰ دقیقه‌ای تجربه نمایند.

اخیرا شایعاتی از انتشار یک دمو رایگان و عمومی از بازی Resident Evil 2 مطرح شده بود که حال به نظر می‌رسد، این شایعات صحت داشتند. کمپانی کپکام (Capcom) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ از تایید و انتشار نسخه دمو این بازی زامبی محور و ترسناک خبر داد. دمو بازی که به صورت رسمی «1Shot Demo» نام گذاری شده، از تاریخ ۲۱ دی‌ماه (۱۱ ژانویه) تا ۱۱ بهمن‌ماه ۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برای دانلود در دسترس قرار خواهد داشت.

شما در نسخه دمو از بازی Resident Evil 2، کنترل شخصیت لیان اسکات کندی را برعهده خواهید گرفت و وظیفه دارید تا مجموعه‌ای از ماموریت‌های ویژه را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهید. اگر بتوانید این ماموریت‌ها را قبل از پایان یافتن زمان انجام دهید، می‌توانید از باقی وقت خود برای گشت و گذار در شهر Raccoon City استفاده کنید. همچنین در صورت مردن، شما قادر خواهید بود تا هر چقدر که می‌خواهید، البته قبل از اینکه زمانتان به اتمام برسد، دوباره تلاش کنید. زمانی که دمو را به پایان برسانید، یک تریلر سینمایی ویژه برای شما به نمایش درخواهد آمد که برخلاف خود دمو، تماشا آن محدودیتی ندارد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا تریلر دمو بازی Resident Evil 2 را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.