نویسنده: میلاد شجری جمعه، 19 بهمن 1397
ساعت 10:00

تریلر داستانی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

فرام‌ سافتور تریلر داستانی جدیدی از Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرد.

3 از 5

شرکت‌ اکتیویژن (Activision) و استودیو فرام سافتور (FromSoftware) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کردند که این‌بار به جای نمایش مبارزات بازی، روی داستان آن متمرکز است.

این تریلر نزدیک به یک دقیقه است و به نظر می‌رسد که مربوط به یکی از میان پرده‌های ابتدایی بازی Sekiro می‌شود. ما تصاویری از کودکی قهرمان اصلی داستان که یک شینوبی به نام سِکیرو یا «گرگ یک دست» (One-Armed Wolf) است را مشاهده می‌کنیم که بعد از یک جنگ بزرگ، استاد جدیدی به نام Owl پیدا می‌کند که وی را «گرگ گرسنه» خطاب می‌کند. در ادامه تریلر شاهد پرش زمانی هستیم که سِکیرو را به عنوان یک شخص بالغ به نمایش می‌گذارد که تبدیل به جنگجویی قهار شده است. در ادامه شما می‌توانید این تریلر داستانی را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ژاپنی مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

استودیو فرام سافتور پیش از این تایید کرده بود که شیوه داستانی سرایی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در مقایسه با ساخته‌های قبلی استودیو، خطی و مستقیم خواهد بود. بازی‌های قبلی استودیو نظیر Bloodborne و سری Dark Souls، همیشه در دنیا‌هایی غنی از داستان جریان داشتند اما این محتویات، هیچگاه به صورت مستقیم برای بازیکنان روایت نمی‌شد. در مورد بازی Sekiro اما به نظر می‌رسد که استودیو رویکرد متفاوتی را در این زمینه پیش گرفته است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین‌ماه ۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچنین، دارای یک نسخه مخصوص کالکتور‌ها خواهد بود.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چقدر صدای استاد بزرگ شبیه به صدای کریست فر جادج صداپیشه ی کریتوس در اخرین نسخه از بازی گاد اف واره

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.