نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 مهر 1399
ساعت 09:00

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered رسما رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز با انتشار تریلر رسمی از رونمایی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered، تاریخ عرضه بازی برای آبان ماه را تایید کرد.

پس از چند روز شایعه و گزارش‌های غیررسمی، EA سرانجام نسخه ریمستر شده بازی Need for Speed: Hot Pursuit را با انتشار تریلر رونمایی تایید کرد. این بازی که توسط Criterion Games ساخته شده، قرار است در روز 6 نوامبر (16 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (استیم و اوریجین) منتشر شود. الکترونیک آرتز همچنین عرضه پورت مخصوص نینتندو سوییچ را برای روز 13 نوامبر (23 آبان) اعلام کرده است. شما در ادامه این تریلر رونمایی را مشاهده می‌کنید.

 

براساس این گزارش، Need for Speed: Hot Pursuit Remastered نسخه ریمستر شده از بازی اورجینال سال 2010 برای پلتفرم‌های جدید است که در آن، مدل‌های با رزولوشن بالاتر، سایه‌زنی، نورپردازی و بازتاب نور پیشرفته‌تر و دیگر ارتقاهای گرافیکی و فنی به کار گرفته شده است. بازی همچنین در نسخه پی‌سی از رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X هم قابلیت اجرای بازی در هر کدام از حالت‌های 1080p/60 FPS یا 4K/30 FPS را دارند. از دیگر مزایای این بازی، تجربه آنلاین بازی در حالت Cross-platform، شامل بودن همه بسته‌های الحاقی اورجینال، اچیومنت‌های جدید، رنگ‌ها و تزئینات جدید برای ماشین ها و بخش بروزشده و جدید Photo Mode عنوان شده است.

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در روز 6 نوامبر (16 آبان) با قیمت 40 دلار برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و با قیمت 30 دلار در پی‌سی (استیم و اوریجین) منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.