نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 11 بهمن 1401
ساعت 09:00

تیزر تبلیغاتی PS5 ممکن است نسخه بعدی Uncharted را فاش کرده باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبلاگ پلی‌استیشن اخیرا به مناسبت خبر افزایش پیدا کردن موجودی PS5 در بازارهای جهانی، تیزر تبلیغاتی کوتاه و در نوع خود جالبی را به اشتراک گذاشته که در آن برخی عناوین فرست پارتی فعلی و در صف عرضه خودش را نمایش می‌دهد. این تیزر از این جهت جالب است که کل نمایش به صورت یک برنامه خبری تلویزیونی و برخی قسمت‌ها به صورت لایو اکشن است. شما در ادامه ویدیو جدید پلی‌استیشن 5 را مشاهده می‌کنید.

در جریان این تیزر کوتاه، سکانس‌های جالبی از بازی‌های PS5 در فرمتی از نوع یک بخش خبری تلویزیونی پخش می‌شود که شامل بازی‌هایی نظیر Marvel’s Spider-Man 2، Final Fantasy 16، Horizon Forbidden West، Returnal و God of War Ragnarok هستند. در این بین و در یک سکانس خیلی کوتاه، شاهد حرکت کردن یک زن جوان داخل یک غار هم هستیم که در مقابل او یک شئ ظاهرا باستانی وجود دارد. سبک و سیاق این گیم‌پلی کوتاه و المان‌های اشاره شده، باعث شده تا طرفداران این نظریه را ایجاد کنند که گیم‌پلی پخش شده درواقع نسخه بعدی سری Uncharted است.

نکته جالب دیگر در خبر مربوط به وبلاگ پلی‌استیشن، این است که از طرفداران خواسته شده تا «همه قسمت‌هایی که به بازی‌ها ارتباط دارند را شناسایی کنند». با در نظر گرفتن نحوه پایان بازی Uncharted 4: A Thief’s End، برخی گمانه‌زنی می‌کنند که قهرمان قابل بازی در عناوین بعدی، دختر Nathan Drake یعنی Cassie باشد و به نوعی این کاراکتر دیده شده در تیزر اخیر نیز احتمالا Cassie است. در این رابطه گمانه‌زنی و حدس طرفداران البته زیاد است، ولی باید توجه داشت که نیل دراکمن از مدیران استودیو سازنده سری، گفته بود که تیم Naughty Dog کارش با سری آنچارتد تمام شده است. پیش از این نیز شایعات به سپرده شدن فرنچایز آنچارتد به یکی دیگر از استودیوهای پلی‌استیشن اشاره داشت و به هر ترتیب، باید منتظر ماند و دید که آیا سونی تصمیم به بازگرداندن این سری محبوب به مجموعه بازی‌های فرست پارتی خودش را دارد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.