نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 بهمن 1401
ساعت 09:00

یازده دقیقه گیم پلی ویدیو جدید از Hogwarts Legacy منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله دو هفته مانده تا انتشار بازی Hogwarts Legacy، اخیرا با مشارکت برخی رسانه‌ها ویدیوهای تازه‌ای از گیم‌پلی این عنوان در سطح اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. این بازی که یک تجربه جهان‌باز، اکشن و RPG از دنیای داستانی و جادوگری جی‌کی رولینگ است، حدود یک قرن قبل از وقایع مجموعه اصلی هری پاتر روایت خواهد شد و مدرسه جادوگری هاگوارتز یکی از لوکیشن‌های اصلی خواهد بود. شما در ادامه ویدیو گیم‌پلی طولانی و یازده دقیقه‌ای از این بازی را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، بازیکن با کنترل یک شخصیت ساختگی و سفارشی‌سازی شده ابتدا با گردش آزاد و مخفی‌کاری خود را به گروه دشمن می‌رساند و در اینجا گیم‌پلی مبارزات به نمایش در می‌آید. این لوکیشن خود شامل تعدادی اژدها هم هست و درمجموع آنچه از این گیم‌پلی، اکشن‌ها، مبارزات و ... به عنوان یک تجربه از این دنیای داستانی به دست می‌دهد قابل قبول به نظر می‌رسد. این سکانس مبارزه طولانی، شامل استفاده از طلسم‌ها و چوب جادوگری است و درنهایت با شکست دشمن اصلی، یک اژدهای زنجیرشده نیز فراری داده می‌شود.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.