نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 15 بهمن 1401
ساعت 09:00

انتشار ویدیو Extended و جدید Resident Evil 4 شامل 12دقیقه گیم پلی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همان‌طور که در خبرهای قبلی نیز مطرح شده بود، رسانه گیم اینفورمر در طول روزهای پیش رو پوشش خبری اختصاصی را برای بازی Resident Evil 4 در نظر گرفته و تاکنون تیزر گیم‌پلی کوتاه، جزئیات گیم‌پلی به همراه تصاویر جدید و تعدادی مصاحبه با عوامل ساخت بازی را نیز به اشتراک گذاشته است. جدیدترین مطلب منتشر شده این رسانه، انتشار ویدیو گیم‌پلی جدید و Extended از بازی است که شامل روند اصلی بازی در مرحله پنجم به صورتی کات شده می‌شود. شما در ادامه این ویدیو 12 دقیقه‌ای را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، لیان و اشلی کار خود را در مرحله پنجم و ظاهرا اندکی بعد از اولین برخورد این دو شخصیت پس از نجات پیدا کردن اشلی شروع می‌کنند، و در ادامه باید به سمت نقطه فرود هلی‌کوپتر نجات بروند. این بخش‌ها از نظر گیم‌پلی تحولات جالب و زیادی را به نسبت بازی اورجینال نیز به خود می‌بینند. یکی از بخش‌های جالب که مورد اشاره واقع می‌شود، وجود اعلامیه‌های آبی متفاوت در محیط‌های مختلف است که نقش کوئست‌های فرعی را دارند و تکمیل آن‌ها پاداش مخصوصی از شخصیت بازرگان/Merchant به دنبال دارد.

سکانس‌های گیم‌پلی البته همچنان به صورت کات شده هستند که همین باعث می‌شود تا کل گیم‌پلی رسیدن به نقطه نجات با هلی‌کوپتر و درنهایت سکانس محاصره کلبه و مبارزه با گانادوها، در عرض دوازده دقیقه جمع‌بندی شود. پس از این، کپ‌کام بخش‌هایی از گیم‌پلی مربوط به مدیریت منابع و کار با آیتم‌های قابل خرید و فروش را نمایش می‌دهد. در این بخش نیز یکی از نکات جالب‌توجه و جدید، امکان سفارشی‌سازی کیف حمل آیتم‌ها است و برای مثال با تغییر رنگ یا اضافه کردن Charm می‌تواند ویژگی جدیدی به بازی اضافه کند.

بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.