نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 09:00

نتفلیکس Luke Cage را پس از پخش دو فصل کنسل کرد

5 از 5

نتفلیکس پس از لغو سریال Iron Fist، یک سریال مارولی دیگر یعنی «لوک کیج» را نیز در انتهای فصل دوم کنسل کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ نتفلیکس و Marvel Television اخیرا اعلام کرده‌اند که سریال «لوک کیج» برای پخش یک فصل دیگر باز نمی‌گردد و آن‌ها، این مجموعه را پس از ساخت و عرضه دو فصل کنسل کرده‌اند. شما در ادامه بخش‌هایی از اطلاعیه اخیر که مشترکا توسط مارول و نتفلیکس منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

همه در Marvel Television و Netflix از شورانر خوب این سریال، نویسندگان، بازیگران و عوامل تهیه این سریال تشکر می‌کنند؛ تیمی که موفق شدند قهرمان «هارلم» (ناحیه‌ای در نیویورک) را برای دو فصل به تصویر بکشند. همچنین از همه طرفداران این شخصیت که تاکنون از این سریال حمایت کردند نیز تشکر می‌کنیم.

پیرامون فصل سوم، تا پیش از این صحبت‌ها از ساخته شدن آن جدی بود و شواهد از دنبال شدن وقایع این مجموعه حکایت داشت، ولی بنابر برخی گزارش‌ها، نتفلکیس درنهایت تصمیم به توقف سریال در پایان فصل دوم گرفته است. با لغو شدن لوک کیج، حالا این دومین هفته متوالی است که نتفلیکس اقدام به کنسل کردن سری‌های مارولی خودش می‌کند. در این زمینه، هفته پیش بود که نتفلیکس، سری Iron Fist را هم پس از پخش دو فصل کنسل و اعلام کرد که این مجموعه برای فصل سوم باز نمی‌گردد. البته نکته دیگری که وجود دارد، این است که برخی نیز این وقایع را با خبرها درباره فاصله گرفتن دیزنی از نتفلیکس مرتبط می‌دانند؛ صحبت‌هایی که پس از تایید آماده شدن دیزنی برای راه‌اندازی سرویس پخش استریمی اختصاصی خودش قوت گرفته است.

گفتنی است که این دو سریال، البته تنها مجموعه‌های مارولی نتفلیکس نبودند و این شبکه توزیع استریمی مدیا، همزمان با خبر لغو سریال لوک کیج در ۱۹ اکتبر، فصل سوم سریال Daredevil را نیز منتشر کرده است. به علاوه، پیش از این نیز نتفلیکس خبر ساخت فصل سوم مجموعه Jessica Jones را هم تایید کرده بود و اگر اتفاق خاصی نیافتد، فصل سوم این مجموعه نیز احتمالا در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.