نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 12 دی 1397
ساعت 15:00

Aquaman می‌تواند به بزرگ‌ترین فیلم DC از زمان The Dark Knight Rises تبدیل شود

0 از 5

براساس یک گزارش، Aquaman در مسیر تبدیل شدن بزرگ‌ترین فیلم DC بعد از The Dark Knight Rises کریستوفر نولان قرار دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ Aquaman تازه‌ترین فیلم ابرقهرمانی اقتباسی از کامیک‌بوک‌های DC و همچنین آخرین فیلم از دنیای سینمایی DC است، که درحال حاضر روزهای فوق‌العاده‌ای را در باکس‌آفیس پشت سر می‌گذارد. این فیلم بعد از یک هفته دیگر که در رتبه اول گیشه‌ها قرار گرفته، حالا موفق شده تا فروش جهانی خودش را به ۷۵۱٫۸ میلیون دلار برساند. براساس گزارش اخیر The Hollywood Reporter، تازه‌ترین هنرنمایی «جیسون موموآ (Jason Momoa)» با Aquaman حالا در یک مسیر هموار برای فروش ۹۰۰ میلیون دلاری در دوره اکران خود قرار دارد.

با توجه به این پیش‌بینی و درصورتی که آکوامن بتواند به این موفقیت دست پیدا کند، درنهایت خواهد توانست که نام خود را به عنوان «بزرگ ترین فیلم DC از زمان The Dark Knight Rises» مطرح کند. گفتنی است که The Dark Knight Rises محصول سال ۲۰۱۲ کریستوفر نولان، در حال حاضر با فروش ۱٫۰۹ میلیارد دلار به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ DC شناخته می‌شود. پیرامون آکوامن، این فیلم همین حالا هم بعد از فقط گذشت چند هفته از شروع اکران سراسری، موفق شده تا میزان فروش تعدادی از فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی DC را پشت سر بگذارد. فیلم‌هایی نظیر Man of Steel (با ۶۶۸ میلیون)، Justice League (با ۶۵۷٫۷ میلیون) و Suicide Squad (با ۷۴۶٫۸ میلیون) در این فهرست قرار می‌گیرند و انتظار می‌رود که به زودی، فیلم فروش خود را به بیش از Wonder Woman (با ۸۲۱٫۸ میلیون) و Batman v Superman: Dawn of Justice (با ۷۸۳٫۶ میلیون دلار) هم برساند.

نکته مهمی که باعث شده تا تحلیلگران آینده بهتری را برای آکوامن ببینند، این است که این فیلم در سینماهای جهانی موفقیت بسیار عالی را تجربه می‌کند. این فیلم تاکنون ۵۶۲٫۴ میلیون دلار را از فروش جهانی خود کسب کرده که فقط ۲۶۰ میلیون دلار از آن به عملکرد خیره‌کننده در چین تعلق دارد. این فیلم همچنین دوره پیش از اکران خوبی هم داشت و در سینماهای داخلی آمریکای شمالی نیز تاکنون ۱۸۹٫۴ میلیون دلار کسب کرده است.

در Aquaman جیسون موموآ در نقش آکوامن به عنوان بازیگر نقش اصلی هنرنمایی می‌کند. آمبر هرد (Amber Heard)، ویلم دفو (Willem Dafoe)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) نیز از دیگر ستارگان فیلم هستند. شما می‌توانید خلاصه نقد و بررسی‌های مرتبط با این فیلم را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.