نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 16:00

تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Hobbs & Shaw منتشر شد

5 از 5

کمپانی یونیورسال پیکچرز تیزر تبلیغاتی سوپر بول فیلم Hobbs & Shaw را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، تیزر تبلیغاتی جدید فیلم «سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابر و شاو» (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) را منتشر کرد. در این تیزر تبلیغاتی شاهد صحنه‌های اکشن فراوان که مختص فیلم‌های Fast & Furious هستند و همچنین تعامل جالب و خنده‌دار دو شخصیت هابز و شاو هستیم. در قسمتی از تیزر نیز تصاویری از شرور اصلی این اثر دیده می‌شود که قصد شوخی ندارد و یک رقیب سرسخت برای قهرمان‌های داستان محسوب می‌شود. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تیزر تبلیغاتی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در کنار تیزر تبلیغاتی جدید، کمپانی یونیورسال همچنین پوستر‌ شخصیت‌های اصلی فیلم Hobbs & Shaw را منتشر کرده است که در ادامه قابل مشاهده هستند:

اولین حضور شخصیت هابز در سری فیلم‌های سریع و خشمگین به سال ۲۰۱۱ میلادی و «سریع ۵» (Fast Five) برمی‌گردد و از آن زمان تاکنون در تمامی فیلم‌های این مجموعه حضور پیدا کرده است. در این بین، شخصیت شاو اولین‌بار در صحنه پس از تیراژ پایانی فیلم «سریع و خشمگین ۶» (Fast & Furious 6) ظاهر شد، بعد به عنوان شرور اصلی در قسمت هفتم سری یعنی «خشمگین ۷» (Furious 7) حضور داشت و همچنین در ادامه، حضور در فیلم «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) را نیز تجربه کرد. گفتنی است فیلم Hobbs & Shaw یک اسپین آف از مجموعه اصلی محسوب می‌شود که در حال حاضر قسمت‌های نهم و دهم آن در حال ساخت هستند و برای اکران در تاریخ‌های ۲۲ام فروردین‌‌ماه ۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) و ۱۳ام فروردین‌ماه ۱۴۰۰ (دوم آوریل ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده‌اند.

«دواین جانسون» در نقش هابز، «جیسون استاتهام» در نقش شاو، «ونسا کربی»، «ایزا گونزالز»، «ادی مارسان» و «ادریس آلبا» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hobbs & Shaw حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم برعهده «دیوید لیچ» بوده است که در کارنامه‌اش کارگردانی فیلم‌هایی چون «ددپول ۲» (Deadpool 2) و «جان ویک» (John Wick) دیده می‌شود. فیلم‌نامه نیز توسط «کریس مورگن» نویسندگی شده که سابقه همکاری در این مجموعه از زمان فیلم «توکیو دریفت» (Tokyo Drift) در سال ۲۰۰۶ میلادی را دارد.

فیلم «سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابر و شاو» (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) در تاریخ ۱۱ام مرداد‌ماه ۹۸ (۲ آگوست ۲۰۱۹) اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.