نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 24 فروردين 1397
ساعت 19:30

کارگردان فیلم فرعی Fast and Furious معرفی شد

4.5 از 5

سرانجام بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی کارگردان فیلم فرعی Fast and Furious مشخص شد

در حالی که هنوز مشخص نیست دواین جانسون (ملقب به راک) برای فرنچایز اصلی Fast and Furious بازخواهد گشت یا خیر؟ او برای ایفای نقش در یک فیلم فرعی از همین مجموعه فیلم‌ها در کنار جیسون استاتهام انتخاب شده است؛ تمرکز این فیلم بر روی کاراکترهای آن‌ها در فیلم Fast and Furious، یعنی لوک هابز و دکارد شاو خواهد بود.

طبق گزارشی که اخیرا توسط Entertainment Weekly منتشر شده است، دیوید لیچ رسما برای کارگردانی این فیلم فرعی که در تاریخ 26 جولای 2019 (4 مرداد 1398) اکران می‌شود، انتخاب شده است. لیچ که پیش‌تر در حرفه بدل‌کاری نیز سررشته داشته، امروز تبدیل به یکی از کارگردانان محبوب هالیوود( برای فیلم‌های اکشن) شده است؛ او تجربه کارگردانی خود را در سال 2014 و با فیلم John Wick آغاز کرد. (لیچ در این پروژه به‌عنوان دستیار کارگردان و تهیه‌کننده حضور داشت)

علاوه بر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) که در ماه می (اردیبهشت) اکران خواهد شد، لیچ سال گذشته کارگردانی فیلم اکشن و هیجانی Atomic Blonde (بلوند اتمی) را نیز بر عهده داشت؛ فیلم‌نامه هابز و شاو توسط کریس مورگان فیلم‌نامه‌نویس شش فیلم دیگر از فرنچایز Fast and Furious، نوشته خواهد شد.

باوجوداینکه بسیاری از طرفداران منتظر چنین فیلم فرعی‌ای بودند، اما این موضوع باعث ایجاد مشاجره و اختلاف بین برخی از اعضای گروه بازیگری فیلم Fast and Furious شده بود؛ تریسی گیبسون که نقش رومن پیرس را در این مجموعه فیلم‌ها بازی می‌کند، در سال 2017 طی سخنانش از دواین جانسون انتقاد کرد و نسبت به تاخیر تاریخ اکران فیلم Fast and Furious 9 به دلیل ساخت فیلمی فرعی، معترض بود. حتی این بازیگر در لحظاتی تهدید کرد که فرنچایز را ترک می‌کند؛ خوشبختانه این مشکل اکنون به اتمام رسیده است.

موضوع جالب‌توجه دیگر آن است که جانسون خود بسیار علاقه دارد راجع به فیلم هابز و شاو صحبت کند تا خود فیلم اصلی و او برای ایفای نقش در فیلم فرعی خوشحال‌تر بنظر می‌رسد؛ این ستاره در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که مشخص نیست به فیلم Fast and Furious 9 (که در سال 2020 اکران خواهد شد) بازمی‌گردد یا خیر، زیرا او تمام تمرکز خود را بر روی فیلم فرعی قرار داده است و سعی دارد تا آن را به بهترین نحو به انجام برساند.

جانسون همچنین طی این مصاحبه، گزارش‌های اخیر مبنی بر اختلاف بین او و همکارش وین دیزل را تایید کرد و گفت:

«من و وین اختلافاتی با یکدیگر داشتیم که یکی از آن‌ها موجب رودررو شدن او با من طی تریلرم شد؛ چیزی که من متوجه شدم آن بود که ما یک تفاوت اساسی و بنیادین در فلسفه فیلم‌سازی و نوع همکاری با یکدیگر داریم. این برای من مقداری زمان‌بر بود اما حال چه با یکدیگر دوباره کار کنیم یا خیر، بسیار خوشحالم چنین موضوعی برایم آشکار شده است.»

اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم آیا این فیلم فرعی به‌مانند مجموعه فیلم‌های اصلی مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 38
    تشکر: 19
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    مشخص شده اسم این فیلم فرعی چیه یا کی عرضه میشه ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1396
    نظرها: 113
    تشکر: 18
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Sirvana
    مشخص شده اسم این فیلم فرعی چیه یا کی عرضه میشه ؟

    نام فیلم هنوز مشخص نشده ولی تاریخ اکران فیلم همونطوری که در خبر عرض کردم ۴مرداد ۹۸ هست

    ‏Sirvana از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.