نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 27 آذر 1396
ساعت 11:10

کیت هرینگتون: فصل آخر Game of Thrones بزرگترین فصل سریال خواهد بود

0 از 5

کیت هرینگتون از طرفداران سریال بازی تاج و تخت می‌خواهد که بدانند، انتظار طولانی مدت برای ساخت فصل هشتم و آخر مجموعه ارزش صبر کردن را دارد

هرینگتون در چندین قسمت به یاد ماندنی سریال، تحت عنوان نقش مرکزی حضور داشته، که از جمله آن‌ها عبارتند: the Battle of the Bastards ،Hardhome و در فصل آخر نبرد با Night King.

هرینگتون در گفتگو با تایم گفت: « من الان در نیویورک هستم، اما چند هفته دیگر به بلفاست (محل فیلمبرداری فصل هشتم) برمی‌گردم».

او در ادامه گفت: « این فصل سریال به بزرگترین فصلی که تاکنون تولید شده تبدیل می‌شود، که پر از احساسات است و باعث می‌شود در داستان غرق شوید».

با توجه به پایان سریال Game of Thrones، کیت اعتراف کرد: « نمی‌دانم سال بعد که پروژه به اتمام برسد چه احساسی خواهم داشت؛ حدس می‌زنم این احساسات ناگهانی و در زمان مناسب فوران کند».

چندی پیش سوفی ترنر ( بازگیر نقش سانسا استارک) نیر اعلام کرده بود که، او و بازیگران با خواندن فیلمنامه فصل آخر بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و احساساتی شدند؛ حتی همگی به خاطر این فیلمنامه فوق‌العاده ایستادند و دیوید بنیوف و دن ویس را مورد تشویق خود قرار دادند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.