نویسنده: میلاد شجری جمعه، 13 مهر 1397
ساعت 15:30

جیمز وان از کارگردانی فیلم The Conjuring 3 کناره‌گیری کرد

0 از 5

به تازگی گزارشی منتشر شده حاکی از آن که جیمز وان از سمت کارگردانی در فیلم The Conjuring 3 کناره‌گیری کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، متوجه شدیم که جیمز وان از کارگردانی سومین قسمت از فیلم‌های اصلی فرانچایز Conjuring کناره‌گیری کرده است. در این میان، مایکل چیوز که کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona را برعهده دارد، جایگزین جیمز وان شده و وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring 3 را برعهده گرفته است. البته وان به عنوان تهیه‌کننده در میان عوامل فیلم باقی خواهد ماند و نقش «پدرخواهنده» مجموعه را ایفا خواهد کرد. خود جیمز وان درباره این جدایی و جایگزینی مایکل چیوز اعلام کرد:

در حالی که با مایکل چیوز در فیلم The Curse of La Llorona همکاری نزدیکی دارم اما باید او را به عنوان یک سازنده فیلم نیز بشناسم. توانایی چیوز در تزریق احساسات به داستان و درک او از انواع خلق و خو و همچنین ترس‌ها، وی را تبدیل به بهترین گزینه برای کارگردانی قسمت بعدی فیلم The Conjuring می‌کند.

در ادامه، مایکل چیوز نیز درباره پیوستن به عوامل فیلم The Conjuring 3 و همکاری با جیمز وان گفت:

من یکی از طرفداران بزرگ فیلم‌های The Conjuring هستم. فیلم‌های این مجموعه ترکیب نادری از هر دو ویژگی ضربان قلب بالا و ترس‌های فوق‌العاده هستند. من بسیار هیجان‌زده و مفتخرم که دوباره با جیمز وان و اعضای استودیو «New Line» همکاری خواهم کرد.

گزارشات اخیر درباره فیلم The Conjuring 3 حاکی از این هستند که فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی فیلمبرداری شود و اکران آن نیز برای سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه‌ریزی شده است. همچنین گفته می‌شود که نویسنده فیلمنامه The Conjuring 2 یعنی دیوید لزلی جانسون قرار است فیلمنامه قسمت سوم را نیز نویسندگی کند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا نیز قرار است که دوباره نقش‌های قبلی خود را در فیلم جدید ایفا کنند. گفتنی است که اطلاعات زیادی از داستان در دسترس نیست اما پیتر سفرن، تهیه‌کننده فیلم The Conjuring 3، اخیرا اعلام کرده است که فیلم قرار است یک مالکیت دیگر توسط سوپرنچرال را در خانه خانواده‌ای جدید به تصویر بکشد.

در خبری مرتبط، چندی پیش گزارش شده که فیلمبرداری فیلم بدون نام Annabelle 3 در پاییز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. آخرین فیلم که از دنیای سینمایی Conjuring منتشر شده، فیلم «راهبه» (The Nun) به کارگردانی کورین هاردی و هنرنمایی بازیگرانی چون تیسا فارمیگا (بازیگر سریال American Horror Story) و دمیان بیچیر است که هم‌اکنون در سینما‌ها اکران می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.