نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 12 مهر 1397
ساعت 08:30

فیلم The Nun تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم از سری Conjuring شد

5 از 5

فیلم ترسناک The Nun به پرفروش‌ترین فیلم از سری The Conjuring در جهان تبدیل شد.

فیلم ترسناک «راهبه» (The Nun) همچنان به موفقیت خود در سینما‌ها ادامه می‌دهد و طبق گزارشات، برای چهارمین هفته متوالی توانسته در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان قرار گیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، متوجه شدیم که این فیلم توانسته به پرفروش‌ترین فیلم از سری فیلم‌های ترسناک Conjuring در جهان تبدیل شود. در طی هفته گذشته بود که The Nun، پنجمین فیلم سینمایی از سری Conjuring، از نمایش در ۹۹۸۷ سالن سینما در ۸۰ کشور مختلف توانست مبلغ ۱۶.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند. تاکنون نیز فیلم توانسته مبلغ بیش از ۳۳۰ میلیون دلار در جهان کسب درآمد کند؛ همین امر آن را به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ در ۱۲ کشور از جمله برزیل، امارات متحده و رومانی تبدیل کرده است.

تمامی پنج فیلم از فرانچایز Conjuring که با اکران فیلم The Conjuring در سال ۲۰۱۳ میلادی راهشان آغاز شده، تاکنون مبلغی معادل ۱.۳ میلیارد دلار روی پول به جیب زده‌اند؛ این در حالی است که ساخت تمامی آن‌ها فقط ۱۰۳.۵ میلیون دلار خرج داشته است. فیلم The Nun که در واقع اسپین آفی از مجموعه است، روی شخصیت راهبه که اولین‌بار در فیلم The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان آنتاگونیست یا شخصیت بد اصلی حضور یافت، تمرکز دارد. این فیلم با بودجه تقریبا ۲۲ میلیون دلاری ساخته شد و توانست در هفته اول اکران مبلغ ۵۳.۵ میلیون دلار کسب کند که رکورد بهترین شروع مجموعه را برای آن به دنبال داشت.

بازیگرانی چون دمیان بیچیر (بازیگر فیلم A Better Life) در نقش پدر برک، تیسا فارمیگا (بازیگر سریال American Horror Story) در نقش خواهر ایرین، جوناس بلوکت (بازیگر فیلم Elle) در نقش یک روستانی به نام فرنچی، شارلوت هوپ (بازیگر سریال Game of Throne) در نقش خواهر ویکتوریا، اینگرید بیسو در نقش خواهر اوانا و بانی ارونز در نقش راهبه شیطانی در فیلم The Nun حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی فیلم برعهده کورین هاردی (کارگردان فیلم The Hallow) بوده است و جیمز وان و پیتر صفران که تهیه‌کنندگی تمامی قسمت‌های قبلی مجموعه «احضار» برعهده داشتند، وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشتند.

در رابطه با فرانچایز Conjuring گفتنی است که شرکت «نیو لاین» (New Line) هم‌اکنون در حال ساخت فیلم‌های The Conjuring 3 وAnnabelle 3 و همچنین یک اسپین آف دیگر برای مجموعه با نام The Crooked Man است. در این میان، با توجه به موفقیت بزرگ فیلم The Nun، عجیب نخواهد بود که در آینده‌ای نزدیک ما شاهد خبری درباره ساخت یک دنباله برای این فیلم باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.