نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 18:00

اولین پوستر رسمی فیلم Hellboy منتشر شد

0 از 5

شرکت لاینزگیت ساعاتی پیش اولین پوستر رسمی از فیلم ریبوت Hellboy با هنرنمایی دیود هاربر را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شرکت فیلم‌سازی لاینزگیت (Lionsgate) اولین پوستر رسمی از ریبوت فیلم موردانتظار «پسر جهنمی» (Hellboy) با هنرنمایی دیوید هاربر، بازیگر سریال «چیز‌های عجیب» (Stranger Things) را منتشر کرد. داستان این فیلم که اقتباسی از رمان‌های تصویری مشهور و تحسین شده به نویسندگی مایک میگنولا است، درباره شخصیتی به نام «هل‌بوی» است که در میان دنیای انسان‌ها و سوپرنچرال گیر کرده است و در این میان نیز، با جادوگران باستانی که قصد انتقام‌جویی را دارند، مبارزه می‌کند. در ادامه شما می‌توانید این پوستر را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:hb

دیوید هاربر پیش از این درباره شخصیت پسر جهنمی گفته بود:

او [هل بوی] دارای قلب است و این چیزه خوبی است که البته پوسته خشک و زمختی آن را پوشانده است. چیزی که من در فیلم Hellboy با آن رو‌به‌رو می‌شوم، بسیار متفاوت و به طریقی بسیار بزرگ‌ است. این فیلم شباهت زیادی به آثار شکسپیر دارد و شامل شیاطین، جادوگران و موارد مشابه می‌شود. اما در عین حال، هسته‌ای مشابه به فردی دارد که در شرایط بسیار وحشتناکی گیر کرده و فقط سعی دارد که آدم خوبی باشد.

در فیلم Hellboy علاوه بر هنرنمایی دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، شاهد هنرنمایی ایان مکشین پر نقش پروفسور بروم (پدرخوانده هل بوی)، میلا یوویچ (بازیگر سری فیلم‌های Resident Evil) در نقش شرور اصلی فیلم به نام ملکه خونین (Blood Queen)، ساشا لین (بازیگر فیلم American Honey) در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل (بازیگر سریال Hemlock Grove) در نقش جادوگر اعظم به نام گانیدا، دنیل دای کیم (بازیگر سریال Hawaii Five-0) در نقش بن دیمیو، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین هستیم. نیل مارشال (کارگردان سریال‌ Game of Thrones و فیلم The Descent) وظیفه کارگردانی فیلم را برعهده دارد و فیلنامه نیز توسط اندرو کازبی، کریستوفر گلدن و خالق شخصیت هل بوی یعنی مایک میگونلا نوشته شده است.

«پسر جهنمی» (Hellboy) برای اکران در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ (۱۲ آوریل ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.