نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 06 دی 1396
ساعت 20:07

علایق و امیدهای دیوید هاربور برای تولید فصل سوم سریال Stranger Things

5 از 5

به نظر می‌رسد دیوید هاربور علاوه بر بازی درسریال Stranger Things، از طرفداران این مجموعه نیز می‌باشد

دیوید هاربور رویاها و امیدهای زیادی برای فصل سوم سریال فانتزی Stranger Things دارد؛ او نقش کلانتر دوست‌داشتنی جیم هاپر را در این مجموعه که به کارگردانی براداران دافر است، ایفا می‌کند.

هاربور در گفتگو با ورایتی (Variety)، راجع به فشار حاصل از فیلم‌برداری فصل دوم و همچنین علایق‌ و امیدهایش در تولید فصل سوم سریال صحبت کرد.

او گفت: «همه ما فشار زیادی را هنگام تولید فصل دوم مجموعه تحمل می‌کردیم؛ حداقل من که این‌طور بودم، چون ما قصد داشتیم بهتر از قبل باشیم. من معمولا به کارهایی که انجام می‌دهم افتخار نمی‌کنم، اما به خاطر فصل اول این سریال و طوری که در آن ظاهر شدم، به خودم افتخار می‌کنم. ما چطور به این نقطه رسیدیم؟ ریسک‌های هوشمندانه‌ای که برادران دافر در این سریال متحمل شدند و ایده‌های خلاقانه آن‌ها باعث موفقیت ما شد؛ آن‌ها فیلم‌نامه‌ای فوق‌العاده نوشتند و ما هر روز و طی هر صحنه آن را می‌خواندیم و تمرین می‌کردیم و در آخر نیز موفق بودیم. بسیاری از مردم می‌پرسند، که کار بر روی یک پروژه، بعد از گذشت مدت‌زمانی خسته‌کننده نمی‌شود؟ پاسخ من این است: برای این پروژه به‌هیچ‌عنوان خسته نشده‌ام! داستان‌های زیادی وجود دارد تا بیشتر به شخصیت هاپر بپردازیم، از زمانی‌ که او در نیویورک یک پلیس بود، تا دورانی که در ویتنام گذراند. من دوست دارم بیشتر هاپر را ببینم، اما نباید فراموش کنیم کاراکترهای بزرگ دیگری نیز در مجموعه حضور دارد؛ نمی‌دانم آیا آن‌ها قادر خواهند بود، تا این کار را انجام دهند یا خیر».

دیوید هاربور چیز زیادی در مورد فصل سوم این سریال نگفت؛ فقط به این نکته اشاره کرد، که حدس می‌زند تاریخ پخش فصل سوم سریال Stranger Things در ماه ژانویه یا فوریه 2019 (دی یا بهمن 1397) باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.