نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 16:00

نت‌فلیکس در هر شرایط بازی Stranger Things را می‌خواهد

0 از 5

نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که جدای از شرایط TellTale، در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای ساخت بازی Stranger Things هستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که پس از خبر تعطیل شدن استودیو TellTale Games، حتی عرضه کامل بازی در صف انتشار آن‌ها یعنی دو اپیزود نهایی بازی The Walking Dead نیز محل ابهام طرفداران قرار گرفته است، کم‌تر کسی در میان طرفداران می‌تواند امیدوار به عرضه سایر عناوین این استودیو باشد. این خصوصا پیرامون بازی‌هایی نظیر Stranger Things بیشتر صادق است که تاکنون فقط خبر ساخته شدن آن‌ها تایید شده بود. پیرامون بازی Stranger Things، این عنوان که الهام‌گرفته از سریالی به همین نام از شبکه استریمی نتفلیکس است، ظاهرا قرار است تحت شرایطی دیگر توسط نتفلیکس ساخته شود.

در این رابطه، Netflix به تازگی اعلام کرده که فارغ از اتفاقاتی که برای استودیو تل‌تیل افتاده، قصد دارد پروسه ساخت بازی Stranger Things را با درنظر گرفتن سایر گزینه‌ها پیش ببرد. همچنین پیش از این، مشخص شده بود که تل‌تیل در حال حاضر کارهای خودش را فقط با ۲۵ کارمند پیش می‌برد و نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد، این است که ظاهرا این تیم کوچک درحال حاضر فقط مشغول کار روی پروژه «Minecraft: Story Mode» هستند؛ عنوانی در سبک «ماجراجویی تعاملی» که الهام گرفته از نسخه نتفلیکسی این بازی محبوب PC و کنسول‌ها محسوب می‌شود. نتفلیکس پیرامون ادامه مسیر پس از تعطیلی استودیو تل‌تیل گفته است:

ما هم از خبرهای پیرامون استودیو Telltale Games غمگین هستیم. آن‌ها در گذشته عناوین بسیار بزرگی را عرضه کرده و علامتی پاک نشدنی را در صنعت گیم ثبت کردند. بازی Minecraft: Story Mode همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود در حال توسعه است. پیرامون بازی Stranger Things ما درحال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های دیگر هستیم، تا این بازی را نیز به عنوان یک محصول قابل تعامل در دنیای داستانی این سری تولید کنیم.

پیش از این صداپیشه شخصیت کلمنتاین در فصل آخر بازی The Walking Dead نیز گفته بود که احتمالا دو اپیزود آخر این فصل هرگز ساخته و عرضه نمی‌شود. در این زمینه البته تل‌تیل اخیرا گفته که احتمال عرضه کامل فصل آخر، در قالبی متفاوت و با همکاری احتمالی با شرکای دیگر وجود دارد؛ هرچند آن‌ها هیچ قولی در این زمینه نمی‌دهند.

گفتنی است که استودیو تل‌تیل گیمز، به عنوان اصلی‌ترین نماینده بازی‌سازان با عناوین ژانر «گرافیکی - داستان‌سرایی» روز جمعه در خبری شوک‌برانگیز اعلام کرد که فرایند تعطیلی استودیو را شروع کرده است. در این زمینه، اصلی‌ترین عامل این اتفاق نیز شکست اقتصادی و پایین بودن میزان فروش بازی‌های این کمپانی در بازار اعلام گردید. آن‌ها همچنین وعده دادند که طرفداران در روزهای پیش رو، خبرهای بیشتری را از سرنوشت عناوین دیگر این استودیو خواهند شنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.