نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 مهر 1397
ساعت 08:00

احتمال عرضه کامل فصل آخر The Walking Dead وجود دارد

0 از 5

تل‌تیل گیمز اخیرا گفته که احتمال عرضه همه اپیزودهای فصل پایانی بازی مردگان متحرک، به شکلی دیگر وجود دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حتی با در نظر گرفتن اخراج بیش از ۲۰۰ کارمند و شروع فرایند تعطیل شدن استودیو Telltale Games، عرضه دومین اپیزود از فصل آخر بازی The Walking Dead کاملا منطقی بود چون این فصل، از قبل هم اعلام شده بود که در ۲۵ سپتامبر (فردا) عرضه می‌شود. با این وجود، برای فصل آخر این بازی دو اپیزود دیگر نیز به دنبال اپیزود دوم وجود دارد که سرنوشت عرضه این دو، به خاطر شرایط تعطیل شدن استودیو در ابهام قرار گرفته است. تل‌تیل به تازگی اعلام کرده که با توجه به «ابراز علاقه چند همکار احتمالی»، احتمال عرضه دو اپیزود باقیمانده این فصل وجود دارد.

گزارش اخیر که براساس تازه‌ترین پست حساب رسمی توییتری این استودیو منتشر شده، به جایی می‌رسد که تل‌تیل علیرغم این احتمال گفته که «هیچ قولی هم بابت وقوع این اتفاق» نمی‌دهد و اگر حتی این همکاری هم صورت بگیرد، احتمالا تکمیل و عرضه بازی در «قالبی متفاوت» خواهد بود. استودیو همچنین عرضه قطعی اپیزود دوم از فصل آخر بازی «مردگان متحرک» را هم در روز آینده تایید کرده است. در اطلاعیه تل‌تیل، آن‌ها به این موضوع اشاره نکردند که همکاران احتمالی چه کسانی یا چه استودیوهایی هستند. همچنین اینکه حتی اگر عرضه دو اپیزود باقیمانده دیگر رخ بدهد، آن هم در «قالبی متفاوت» صورت بگیرد نیز چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد. تل‌تیل در انتها نیز اشاره کرده که امیدوار است در آینده‌ای نزدیک، به سایر سوالات طرفداران نیز پاسخ بدهد.

گفتنی است که استودیو تل‌تیل گیمز، به عنوان اصلی‌ترین نماینده بازی‌سازان با عناوین ژانر «گرافیکی - داستان‌سرایی» روز جمعه در خبری شوک‌برانگیز اعلام کرد که ۲۲۵ نفر از کارمندانش را اخراج کرده و کارش را با ۲۵ نفر از کارمندان اصلی ادامه می‌دهد، تا فرایند تعطیلی استودیو را دنبال کنند. در این زمینه، اصلی‌ترین عامل این اتفاق نیز شکست اقتصادی و پایین بودن میزان فروش بازی‌های این کمپانی در بازار اعلام گردید. اعلام این خبر، آن‌هم درست چند روز مانده به عرضه دومین اپیزود از فصل آخر بازی شدیدا محبوب The Walking Dead، موجی بزرگ از نگرانی را در میان طرفداران ایجاد کرده بود؛ این به خصوص هم به دلیل نگرانی از عدم تکمیل و پایان یافتن داستان بازی و هم به خاطر بازگرداندن پولی بود که توسط طرفداران، برای پیش‌خرید اپیزودهای باقی‌مانده این فصل پرداخت شده است.

پیرامون The Walking Dead، شخصیت «کلمنتاین» را می‌توان به عنوان محوری‌ترین کاراکتر در فصل آخر این بازی دانست که اخیرا صداگذار این شخصیت یعنی Melissa Hutchinson، در حساب رسمی خود در توییتر گفته بود که از خبر تعطیلی تل‌تیل گیمز و سرنوشت نامعلوم بازی مردگان متحرک ناراحت شده است. هاچینسون همچنین اشاره کرد که تصور می‌کرد تل‌تیل دو اپیزود نهایی را هم منتشر و بعد از این، این اتفاق می‌افتاد. ولی ظاهرا همیشه باید در نظر گرفت که فرایند توسعه بازی، یک پروسه تغییرپذیر است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.