نویسنده: Sasan یکشنبه، 09 آبان 1400
ساعت 00:04

ساخت نسخه جدیدی از سری Star Ocean تایید شد

5 از 5

سری Star Ocean در دوران نسل پنجم و ششم بازی‌های ویدئویی، یکی از فرنچایزهای مهم Square Enix به شمار می‌آمد اما به دلیل اجرای برخی سیاست‌های غلط از جانب استودیوهای ژاپنی به قصد تمرکز بیشتر بر بازار، در دو دهه اخیر شاهد توجه کمتری به این مجموعه بودیم اما با خبرهای خوشایندی رو به رو شدیم و قرار است در سال 2022 شاهد عرضه نسخه جدیدی از سری «استار اوشن» باشیم.

این نسخه جدید که Star Ocean: The Divine Force نام دارد، به رسم دیگر عناوین این مجموعه توسط استودیوی tri-Ace ساخته خواهد شد و از توانایی‌های Motoi Sakuraba در بخش موسیقی و Akira Yasuda در بخش طراحی هنری بهره خواهد برد. این محصول جدید که به نوعی تکمیل کنندۀ 25 سالگی این فرنچایز است، باز هم در فضایی با تلفیق عناصر ژانرهای علمی-تخیلی و فانتزی اتفاق می‌افتد و قرار است با افزودن سیستم مبارزات بسیار سریع، امکان پرواز کردن و حذف رویارویی‎های تصادفی، تجربه‌‎ای متفاوت از عناوین مشابه و نسخه‌های گذشته به مخاطبان ارائه شود.

در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه Star Ocean: The Divine Force مشخص نیست ولی قرار است در بهار سال آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان منتشر شود. همچنین طبق اعلام اسکوئر انیکس، این بازی فعلاً برای عرضه روی پلتفرم‌های PS4، PS5، XB1، Xbox Series و  PC در دست ساخت است.

Sasan | اخبار | 30/10/2021
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.