نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 14 مهر 1397
ساعت 14:32

اولین DLC بازی Shadow of the Tomb Raider معرفی شد

0 از 5

اولین DLC این عنوان به نام The Forge ماه آینده عرضه خواهد شد

آماده‌ی عرق ریختن باشید! اولین محتوای اضافه‌ی داستانی Shadow of the Tomb Raider ماه آینده عرضه می‌شود. در این DLC، لارا کرافت ورود به معبدی پر از مواد مذاب با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود. هنوز تریلری از The Forge منتشر نشده اما تصاویر زیر محیط جدید را به خوبی نشان می‌دهند:

توضیحات رسمی این DLC به صورت زیر است:

در The Forge، لارا باید برای پرده‌برداری از رازهای Kuwaq Yaku، بر چالش‌های آهنگری غرق در گدازه‌ی خدایان قدیم فائق آید. طی این ماجراجویی، لارا از جزئیات میراث باستانی یکی از دوستانش با خبر شده و با خطری که مدت‌هاست گمان می‌شود در شعله‌ها از بین رفته روبرو می‌شود. The Forge  یک مبعد چالش جدید را که هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت co-op قابل بازی است را به بازی اضافه می‌کند؛ بازیکنانی که این معبد چالش را به پایان می‌برند اسکیل Grenadier، لباس Brocken و اسلحه‌ی Umbrage 3-80 را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

به نظر بسته‌ی جمع و جور خوبی می‌آید. The Forge بخشی از سیزن‌پس "Paths" این بازی است که به مرور زمان هفت ماجراجویی جدید را همراه خود می‌آورد و هر یک از این‌ها، داستان، مأموریت، مبعد چالش، سلاح، اسکیل و لباس‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. قیمت کل این سیزن‌پس 30 دلار است ولی اگر قصد خرید جداگانه‌ی هر بسته را دارید باید برای هرکدام 5 دلار بپردازید.

Shadow of the Tomb Raider برای PS4، Xbox One و PC عرضه شده است؛ محتوای The Forge نیز در تاریخ 22 آبان منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.