نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 آبان 1397
ساعت 08:00

Supermassive روی چند پروژه انحصاری پلی‌استیشن کار می‌کند

0 از 5

سازندگان بازی Until Dawn علیرغم کار روی یک بازی چندپلتفرمی، چند بازی انحصاری دیگر هم برای پلی‌استیشن در دست ساخت دارند.

استودیو Supermassive Games به عنوان سازنده بازی ژانر وحشت و تحسین‌شده Until Dawn، در جریان رویداد Gamescom اخیر اعلام کردند که در یک همکاری مشترک با Bandai Namco، یک سری بازی ترسناک با عنوان The Dark Pictures تولید می‌کنند که برخلاف چند محصول قبلی این تیم، قرار نیست به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن عرضه شود. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یکی از اعضای استودیو Supermassive در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرده که البته خبر گیمزکام، به این معنی نیست که همکاری نزدیک آن‌ها با سونی به پایان رسیده و درواقع این تیم، همین حالا هم «چند پروژه» انحصاری پلی‌استیشن در دست ساخت دارد. Pete Samuels در این رابطه در مصاحبه اخیر خود گفت:

خوب روابط ما با سونی همچنان عالی است. ما مشغول کار روی چند عنوان انحصاری پلی‌استیشن هستیم، ولی در حال حاضر امکان فاش کردن جزئیات بیشتر وجود ندارد.

سوپرمسیو پس از بازی «آنتیل دان»، چند عنوان انحصاری دیگر هم برای PS4 عرضه کرد که از جمله آن‌ها، بازی واقعیت مجازی The Inpatient و یک عنوان PlayLink یعنی Hidden Agenda بود که البته، هیچ کدام از آن‌ها موفقیت بازی Until Dawn را تجربه نکردند. پروژه‌های انحصاری فعلی که این استودیو برای پلی‌استیشن کار می‌کند، می‌توانند یک عنوان دیگر در دنیای همان سری مانند Until Dawn 2 یا یک IP کاملا جدید و AAA باشد. به علاوه، اشاره جدید به صورت «انحصاری پلی‌استیشن» عنوان شده که این هم می‌تواند حتی به یک بازی برای پلتفرم نسل بعدی پلی‌استیشن ارتباط داشته باشد.

این استودیو، اخیرا هم در گزارشی اقدام به ثبت یک علامت تجاری جدید در اروپا کرده بود که گمانه‌زنی‌های مختلفی را هم در پی داشت. پیرامون سری The Dark Pictures، پیش از این باندای نامکو و سوپرمسیو اعلام کرده بودند که اولین عنوان از این سری، Man of Medan نام خواهد داشت که در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. محبوب‌ترین بازی این استودیو یعنی بازی Until Dawn که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، هم‌اکنون به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ که امتیاز ۸٫۳ از ۱۰ را هم دریافت کرده مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.