نویسنده: فرشاد شنبه، 10 فروردين 1398
ساعت 18:00

قابلیت اجرای آفلاین بازی‌ها از طریق سرویس Apple Arcade

سرویس Apple Arcade قابلیت اجرای آفلاین بازی‌ها را فراهم می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً شاهد معرفی سرویس اشتراکی بازی جدیدی به نام Apple Arcade از سوی شرکت اپل بودیم؛ اشتراک این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا به 100 بازی انحصاری دسترسی داشته باشید، البته این تنها یکی از ویژگی‌های سرویس Apple Arcade خواهد بود. مدیران این سرویس بتازگی از یکی از ویژگی‌های آن رونمایی کرده‌اند که بسیار سودمند بنظر می‌رسد.

از آنجا که سرویس Apple Arcade مبتنی بر تکنولوژی ابری نبوده و اساس آن برمبنای استریم بازی‌ها نیست، بنابراین به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به دانلود و اجرای آفلاین بازی‌ها بپردازند؛ در وهله‌ی اول بنظر می‌رسد که اعلام چنین ویژگی‌ای، پاسخ و واکنشی به عدم اجازه‌ی سرویس Stadia شرکت گوگل مبنی بر عدم امکان دانلود آفلاین بازی‌ها بوده اما باید توجه داشت که برخلاف Arcade، سرویس شرکت گوگل مبتنی بر تکنولوژی ابری بوده و اساس آن بر مبنای استریم بازی‌ها است.

از جمله سازندگانی که با سرویس Apple Arcade همکاری می‌کنند، می‌توان به سگا، کونامی، دیزنی، سامو دیجیتال و کارتون نتورک اشاره کرد. کلیه‌ی عناوین این سرویس، آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی که برای بازی‌ها منتشر می‌شوند را دریافت خواهند کرد و جهت دریافت آن‌ها، نیازی به پرداخت مجدد پولی نخواهید داشت.

سرویس جدید شرکت اپل در زمان عرضه در فصل پاییز در 150 کشور جهان، از یک تب در اپ استور بهره‌مند خواهد شد. هنوز جزئیات اشتراک این سرویس اعلام نشده است.

فرشاد | اخبار | 30/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.