نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 دی 1398
ساعت 14:00

توضیح تازه کارگردان Bayonetta 3 از روند ساخت این بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدکی کامیا، کارگردان بازی موردانتظار «بایونتا 3» اخیرا توییت تازه‌ای درباره روند ساخت آن منتشر کرده است.

نینتندو و پلاتینیوم گیمز، گرچه امیدوار بودند که بازی موردانتظار Bayonetta 3 در همین سال ۲۰۱۹ عرضه شود، ولی با توجه به اینکه تنها چند روز تا انتهای سال میلادی باقی مانده، می‌توان به صورت قطع گفت که چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد. سازندگان درواقع به شکلی ناامیدکننده، بیش از پیش سیاست سکوت پیشه کردند و با ادامه این روند، بعید است همچنان بتوان امیدوار به مشخص شدن تاریخ عرضه بازی در آینده نزدیک بود. با همه این اوصاف، آنچه مشخص است این است که کامیا و تیم او مراحل ساخت بازی را پیگیری می‌کنند و در همین زمینه، او اخیرا یک توییت جدید هم منتشر کرده است.

پست جدید کامیا البته خبر بزرگ یا مورد هیجان‌انگیز خاصی را فاش نمی‌کند، ولی همچنان می‌تواند طرفداران ناامید این بازی را دلگرم نگه دارد. گفتنی است که طرفداران، حدود ۲ سال پیش شاهد رونمایی از بازی بودند و حالا در پایان سال ۲۰۱۹، این انتظار بدون هیچ دورنمای مشخص، وارد سال سوم می‌شود. شما در ادامه این پست هیدکی کامیا که در اصل در پاسخ به یک طرفدار و به زبان ژاپنی ارسال شده را مشاهده می‌کنید:

مراحل توسعه بازی خیلی خوب درحال پیشروی است. این هم از آپدیت.

این بروزرسانی کوتاه، گرچه ممکن است از بسیاری جهات همچنان برای طرفداران ناکافی باشد، ولی به نظر می‌رسد که شایعه‌ها مبنی بر ایجاد مشکل در روند ساخت بازی درست نبوده است و بازی، به شکل مطلوبی مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. لازم به ذکر است که پلاتینیوم گیمز، به عنوان یک استودیو خوشنام و محبوب شناخته می‌شود و طولانی شدن روند ساخت، به نظر به خاطر اطمینان از کیفیت مناسب بازی در زمان انتشار اتفاق افتاده است.

بازی بایونتا 3 هم‌اکنون برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.