نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 دی 1398
ساعت 14:00

حجم دیتای اولیه Resident Evil 3 در ایکس‌باکس وان مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعات فروشگاه مایکروسافت، حجم دیتای بازی Resident Evil 3 Remake در ایکس‌باکس وان 43 گیگابایت است.

طرفداران سری بازی‌های قدیمی «رزیدنت اویل»، چند سالی هست که دوران خوشی را پشت سر می‌گذارند و شاهد توجه ویژه کپ‌کام به نظراتشان هستند. این شرکت از سال ۲۰۱۷ و با عرضه بازی Resident Evil 7، بسیاری را مجددا به این مجموعه امیدوار کرد و در اوایل سال ۲۰۱۹، بازی کلاسیک Resident Evil 2 را به صورت بازسازی شده و ریمیک به بازار فرستاد. با توجه به استقبال بسیار عالی طرفداران از آن بازی، مدت‌ها بود که احتمال بازسازی شدن یک بازی کلاسیک دیگر سری یعنی Resident Evil 3 هم وجود داشت، شایعه‌ای که چند هفته پیش سرانجام تایید شد و طرفداران تقریبا ۳ ماه دیگر امکان تجربه این بازی را هم پیدا خواهند کرد.

گزارش جدید نشان می‌دهد که صفحه اختصاصی بازی رزیدنت اویل 3 در فروشگاه مایکروسافت، اخیرا جزئیات جدیدی دریافت کرده که براساس آن یکی از این اطلاعات درباره حجم دیتای بازی در زمان انتشار است. براین اساس، حجم بازی ۴۳٫۰۱ گیگابایت است که به صورت حجم مجموع ذکر شده است. این جزئیات همچنین به صورت تفکیک شده نشان می‌دهد که کمپین اصلی و داستانی بازی رزیدنت اویل ۳ با حجم ۲۱٫۹۳ گیگابایت است و بازی Resident Evil Resistance که به عنوان بخش چندنفره و کوآپ جدید این بازی معرفی شده بود، حجمی معادل ۲۰٫۴۷ گیگابایت خواهد داشت. گفتنی است که این بازی نیز در یک بسته و همراه با Resident Evil 3 عرضه می‌شود.

در صورت مقایسه، حجم حدودا ۲۲ گیگابایتی Resident Evil 3 تقریبا مشابه حجم دیتای اولیه بازی Resident Evil 2 است که سال گذشته منتشر شده بود. Resident Evil Resistance نیز یک بازی آنلاین و جدید است که برای اولین بار در این سری منتشر می‌شود. بازی Resident Evil 3 قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.