نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 دی 1398
ساعت 16:00

کوجیما قصد ساختن چیزی براساس رسانه‌های نوظهور را دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما اخیرا درباره برنامه‌های سال ۲۰۲۰، آینده صنعت بازی، رشد استریمینگ و هوش مصنوعی در دهه آینده گفته است.

هیدئو کوجیما، یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی است که این شهرت را، بیش از هر چیز دیگر مدیون توجه خاص به عرصه‌های بکر و دید آینده‌نگرانه در بازی‌هایش بوده است. او بازی‌های خلاقانه، و از نظر داستانی پیچیده‌ای را با سری متال گیر در کونامی ساخت و پس از جدایی از این شرکت، اقدام به تاسیس استودیو خودش کرد. در حالی که اولین بازی این استودیو یعنی بازی Death stranding چند ماه پیش عرضه شده است، کوجیما مدتی هست که درحال کار روی پروژه بعدی است.

این بازی‌ساز، اخیرا تعدادی توییت جدید به مناسبت سال نو میلادی منتشر کرده و در جریان آن، اشاراتی کرده که در این سال قصد دارد روی چه مواردی تمرکز کند. به گفته کوجیما، رشد بخش‌هایی نظیر استریمینگ و همچنین هوش مصنوعی، صنعت سرگرمی را در ده سال آینده دگرگون می‌کند و او امیدوار است که در شروع این دهه، بتواند چیزی در ارتباط با آن‌ها تولید کند. شما در ادامه این رشته پست‌ها را مشاهده می‌کنید:

سال نو مبارک. امیدوارم شما یک سال عالی را در ۲۰۲۰ داشته باشید.

بعد از اینکه اولین قدم را سال گذشته با Death stranding برداشتم، دوست دارم امسال یک قدم اول و دوم دیگر بردارم. به این امید که این کار مسیر تازه‌ای را باز کند.

ما امسال رویداد المپیک ۲۰۲۰ را در توکیو داریم. همچنین با در نظر گرفتن از راه رسیدن استریمینگ و هوش مصنوعی، تغییرات بسیار زیادی هم در ده سال آینده حول صنعت سرگرمی شکل می‌گیرد. دوست دارم چیزی در ارتباط با این رسانه‌های جدید بسازم که به عنوان یک سرگرمی کاملا جدید برای آینده باشد.

مشخص نیست که چیز جدیدی که کوجیما قصد ساخت آن را دارد، یک بازی به شکل فعلی باشد یا او به یک سرگرمی کاملا جدید و مستقل فکر می‌کند. همچنین مشخص نیست که محصول بعدی او، در ارتباط با بازی دث استرندینگ باشد یا مجددا قصد شروع یک IP جدید را دارد. در هر صورت، انتظار می‌رود که در آینده جزئیات بیشتری درباره پروژه بعدی کوجیما منتشر شود. بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.