نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 بهمن 1398
ساعت 14:00

انتشار بازی Dying Light 2 تا تاریخی نامشخص با تاخیر مواجه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به اعلام استودیو Techland، بازی Dying Light 2 نیز قرار است با تاخیر نسبت به موعد انتشار قبلی عرضه شود.

درحالی که بازیسازان مختلف هر ساله خبر از تاخیر خوردن عرضه بازی‌های درحال ساخت خود می‌داده‌اند، به نظر می‌رسد که ژانویه ۲۰۲۰ در حال ثبت رکورد از این بابت است. پس از اعلام تاخیر بازی‌هایی نظیر Final Fantasy 7 Remake، Marvel's Avengers، Cyberpunk 2077 و Marvel's Iron Man VR در طول چند روز گذشته، حالا طرفداران باید برای عرضه Dying Light 2 نیز بیش از پیش صبر کنند. البته پیرامون این بازی، سازندگان از ابتدا تاریخ عرضه دقیق مشخص نکردند اما رسما اعلام کرده بودند که بازی قرار است در «بهار ۲۰۲۰» منتشر شود. با در نظر گرفتن پست تازه، طرفداران دیگر در بهار امسال نباید منتظر از راه رسیدن این بازی باشند و درواقع برای مشخص شدن تاریخ عرضه یا پنجره زمانی عرضه، بایستی منتظر خبرهای بعدی باشند چون این بار، Techlandهیچ نوع تاریخی را مشخص نکرده است.

در پست تازه‌ای که در حساب توییتری رسمی بازی منتشر شده، Techland نیز مثل دیگر سازندگان دلیل تاخیر را داشتن وقت بیشتر برای تکمیل بازی، پولیش و بهبودهای بیشتر برای بالابردن هرچه بیشتر کیفیت بازی و در نهایت عرضه بازی که همیشه وعده آن را داده بودند، ذکر کرده است.

همان‌طور که اشاره شد، تک‌لند از ابتدا نیز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی مشخص نکرده بود و از این نظر، صداقت بیشتری نسبت به برخی دیگر از استودیوها داشته است. این تیم همچنین تاریخ عرضه یا پنجره زمانی دیگری هم به عنوان جایگزین مطرح نکرده، و صرفا خواسته تا در ماه‌های آینده منتظر خبرهای جدیدتر در این رابطه باشند. باید دید که Dying Light 2 درنهایت به عرضه سال ۲۰۲۰ خواهد رسید یا خیر.

Dying Light 2 قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، و همچنین کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.