نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 بهمن 1398
ساعت 09:00

رویداد Taipei Game Show به خاطر شیوع ویروس کرونا عقب افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گسترش میزان شیوع ویروس کرونا در چین، رویداد گیمینگی Taipei Game Show با تاخیر برگزار می‌شود.

در هفته‌های اخیر، یکی از مهم‌ترین خبرها در سرتاسر دنیا پیرامون گسترش میزان شیوع ویروس جدیدی به نام کرونا در یکی از استان‌های چین بوده است؛ این ویروس که نشانه‌های بیماری نظیر آنفلوآنزا را در بیماران ایجاد می‌کند، به سرعت درحال گسترش در کشور چین است و هر روز خبرهای بیشتری از مبتلایان و قربانیان آن منتشر می‌شود. این شیوع رو به گسترش، باعث لغو بسیاری از پروازها، رویدادها و مسابقات ورزشی و ... و ایجاد یک حالت قرنطینه در کشور چین شده است. با در نظر گرفتن اینکه به خاطر این شرایط، سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرده است، حالا یک رویداد بزرگ صنعت بازی یعنی Taipei Game Show که قرار بود هفته آینده شروع شود با خبر تعویق مواجه شده است.

رویداد Taipei Game Show که پیش از این حضور چندین بازی بزرگ و مورد انتظار مانند The Last of Us Part 2، Final Fantasy 7 Remake، Cyberpunk 2077 و ... در آن تایید شده بود، قرار بود از ۵ روز دیگر کار خود را شروع کند. با در نظر گرفتن اطلاعیه اخیر وب‌سایت رسمی این رویداد، Taipei Game Show حالا قرار است در تاریخ اعلام‌نشده‌ای در تابستان ۲۰۲۰ برگزار شود.

با در نظر گرفتن اینکه از Taipei Game Show به عنوان دومین رویداد بزرگ گیمینگی آسیا (پس از Tokyo Game Show) یاد می‌شود، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی برای برپایی آن صرف و بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان برای حضور در آن برنامه‌ریزی می‌کنند، می‌توان تصور کرد که تصمیم به لغو و برگزاری در تاریخ دیگر تا چه میزان سخت و از جدی بودن شیوع گسترده ویروس کرونا حکایت دارد. گفتنی است که شهر تایپه پایتخت تایوان، جزیره‌ای در نزدیکی سرزمین اصلی چین است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.