نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 بهمن 1398
ساعت 14:00

غیرفعال کردن ویژگی موردانتقاد در Death Stranding ممکن شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در آپدیت تازه بازی Death Stranding، گزینه‌ای برای غیرفعال کردن یک کات‌سین آزاردهنده قرار گرفته است.

جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما، یعنی بازی Death Stranding هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است و اخیرا آپدیت نسخه 1٫10 نیز برای آن منتشر شده است. با توجه به گزارش، این آپدیت از این پس به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا یک ویژگی و کات‌سین که همواره موردانتقاد بازیکنان بوده را غیرفعال کنند.

در حین تجربه بازی Death Stranding و گردش در دنیای جهان‌باز و زیبای این بازی، بازیکنان به تناوب وارد محدوده‌های مشخصی می‌شوند که از طریق بارش نوعی باران قابل تشخیص است. در واقع این بارش و ورود به این محوطه‌ها، نشانه اصلی نزدیک شدن بازیکن به محدوده حضور موجوداتی به نام BT است. BTها موجودات تخیلی در دنیای داستانی بازی هستند که در محیط‌های خود پراکنده هستند و ممکن است شخصیت اصلی بازی یعنی «سم» را به دام بیاندازند. با توجه به این موضوع، بازی همواره با ورود به این محوطه‌ها یک کات‌سین کوتاه هشدار مانند از فعال شدن و چرخش Odradek روی کوله‌پشتی سم نشان می‌دهد که بایستی هر مرتبه چندثانیه، کل آن را دید و امکان رد کردن کات‌سین هم وجود ندارد. گرچه این موضوع ممکن است در نگاه اول مشکل بزرگی نباشد، ولی تکرار مداوم آن رفته رفته برای بازیکنان آزاردهنده می‌شود و بروزرسانی 1٫10 بازی، حالا امکان غیرفعال کردن این ویژگی را به بازیکنان می‌دهد.

برای غیر فعال کردن این ویژگی، بازیکنان باید وارد قسمت Settings در صفحه اصلی بازی شوند و کات‌سین آلارم نزدیک شدن به محدوده BTها را پیدا کنند. با در نظر گرفتن ماهیت تکراری کات سین در هر محدوده BT و خصوصا اینکه امکان رد کردن ویژگی نیز وجود نداشت، بازیکنان با غیرفعال کردن آن حالا می‌توانند بدون هیچ اختلالی از محیط‌های عادی وارد محدوده‌های BT شوند.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.