نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 اسفند 1398
ساعت 15:00

معرفی چهارمین بازی وعده داده شده PlatinumGames چندان دور نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته پلاتینیوم‌گیمز، طرفداران برای معرفی آخرین بازی از چهار بازی وعده داده شده چندان منتظر نمی‌مانند.

از زمان راه‌اندازی وب‌سایت مرموز Platinum 4 توسط پلاتینیوم‌گیمز و وعده معرفی چهار بازی جدید، این استودیو ژاپنی تاکنون اقدام به معرفی سه عنوان از این لیست کرده و تنها یک بازی دیگر برای رونمایی باقی مانده است. PlatinumGames البته درحالی این عناوین را رونمایی می‌کند که همچنان چند پروژه فعال و باز‌ی‌هایی با تاریخ عرضه نزدیک‌تر نیز دارد. با در نظر گرفتن موفقیت مالی بزرگ بازی‌های قبلی آن‌ها نظیر NieR: Automata و Astral Chain و همچنین گزارش‌ها از سرمایه‌گذاری قابل توجه Tencent، شرکت به تدریج به سمت بزرگ‌تر شدن مجموعه خود و همچنین فرصت توزیع و نشر بازی‌های خود را هم پیدا می‌کند. از همین رو، چندان عجیب نیست که پلاتینیوم‌گیمز حالا می‌تواند روی پروژه‌های حتی بیشتری هم تمرکز کند.

هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا که درحال حاضر در بوستون و در رویداد PAX East حضور دارند، در مصاحبه‌ای تازه درباره معرفی‌های اخیر شرکت و برنامه‌های آینده خود توضیحات بیشتری دادند. در پاسخ به این سوال که چهارمین بازی وعده شده Platinum 4 در چه زمانی معرفی می‌شود، اینابا گفت که گرچه شرکت نمی‌تواند زمان دقیقی برای این کار اعلام کند، ولی رونمایی از آن بازی چندان دور نیست. کامیا نیز درباره بازی چهارم گفت که این «یک عنوان دلپذیر» است و طرفداران باید منتظر شنیدن خبر آن باشند.

پس از راه‌اندازی وب‌سایت Platinum 4، اولین بازی معرفی شده The Wonderful 101 Remastered بود که هزینه ساخت آن در یک کمپین Kickstarter تامین شد. بازی دوم Project G.G به عنوان اولین بازی تماما متعلق به پلاتینیوم‌گیمز است که این شرکت آن را تولید و توزیع خواهد کرد. بازی سوم، یک عنوان جدید و صرفا آنلاین است که در تیم جدید استودیو در توکیو ساخته می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، استودیو غیر از این چهار بازی روی دو پروژه فعال و با عرضه نزدیک‌تر یعنی بازی انحصاری نینتندو سوییچ Bayonetta 3 و همچنین Babylon’s Fall که قرار است توسط اسکوئر انیکس برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه شود نیز کار می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.