نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 اسفند 1398
ساعت 09:00

Avalanche Software به زودی یک بازی AAA معرفی می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Avalanche Software مشغول جذب بازیسازان جدید برای ساخت یک بازی بزرگ AAA است.

شرکت WB Interactive و استودیوهای زیرمجموعه آن، در نسل کنونی کنسول‌های بازی به شکل قابل مقایسه‌ای کم‌رنگ‌تر عمل کرده‌اند و تعداد عناوین منتشر شده توسط آن‌ها چندان زیاد نبوده است. بازی‌های جدید سری بتمن یا ارباب حلقه‌ها، عمدتا در اوایل این نسل عرضه شدند و از آن زمان به بعد خبرهای بزرگ و رسمی چندانی از این گروه شاهد نبودیم. در این رابطه، گرچه در بازه زمانی هستیم که نسل جدید کنسول‌های بازی در راه هستند، ولی یک فهرست استخدامی جدید از استودیو Avalanche Software نشان می‌دهد که این تیم به زوی اقدام به معرفی یک بازی جدید خواهد کرد.

با توجه به آگهی استخدام تازه Avalanche Software استودیو زیرمجموعه WB Interactive، این تیم برای پست‌های دستیار هنرمند نورپردازی فنی برای «یک پروژه AAA» نیرو استخدام می‌کند و در بخشی مهم‌تر، این استودیو گفته که این بازی قرار است به زودی نیز معرفی شود. این فهرست جدید اطلاعات دیگری در رابطه با تاریخ معرفی یا مشخصات خود بازی را در اختیار نمی‌گذارد.

استودیو Avalanche Software تا قبل از وارنر بروس، تحت مالکیت دیزنی بود و روی عناوین Disney Infinity کار می‌کرد. مدتی پس از تعطیلی پروژه Disney Infinity، این گروه توسط WB Interactive تصاحب شد و مثل اغلب استودیوهای زیرمجموعه این شرکت، در طول این مدت معمولا ساکت بوده است. البته در رابطه با این تیم‌ها، همواره شایعه ساخت عناوین جدید بتمن، هری پاتر و ... وجود داشته است، مواردی که هیچ وقت فراتر از گمانه‌زنی و شایعه نرفتند. پیرامون بازی در صف معرفی Avalanche Software نیز این عنوان، می‌تواند یک بازی جدید از فرنچایزهای شرکت یا رونمایی از یک بازی کاملا جدید باشد. گفتنی است که این استودیو پیوندهای عمیقی با سری هری پاتر دارد و یک احتمال قوی، معرفی یک بازی AAA برای این سری است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.