نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

هفته آینده گیم‌پلی برخی عناوین Xbox Series X نمایش پیدا می‌کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران در هفته آینده، می‌توانند شاهد اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی در Xbox Series X باشند.

با اعلام حساب رسمی توییتری ایکس‌باکس، این تیم در ۷ می هفته آینده (۱۸ اردیبهشت، ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران) قسمت جدید رویداد لایواستریم Inside Xbox را پخش می‌کند که تمرکز اصلی آن، «اولین نمایش‌ها» از عناوین نسل نهمی اجرا شده روی Xbox Series X است. گفتنی است که بازی‌هایی که در این اپیزود به نمایش درمی‌آیند، عناوین شرکت‌های Third Party هستند و به گفته آرون گرینبرگ، عناوین انحصاری و فرست پارتی نسل نهمی مایکروسافت در رویدادی دیگر در تابستان به نمایش درمی‌آیند.

در این رابطه، حضور یکی از بازی‌هایی که تاکنون تایید شده Assassin's Creed Valhalla است که اخیرا به صورت رسمی رونمایی شد. این موضوع با توجه به پست حساب توییتری یوبی‌سافت نوردیک است که در آن، وعده داده شده که اولین تریلر گیم‌پلی این بازی قرار است از طریق همین رویداد اینساید ایکس‌باکس پیش رو به نمایش در بیاید. یوبی‌سافت البته پیش از این نیز وعده داده بود که گیم‌پلی‌تریلر این بازی، به زودی نمایش پیدا می‌کند و با توجه به پست اخیر یوبی‌سافت نوردیک، این موعد در روز ۷ می / ۱۸ اردیبهشت و از طریق رویداد Inside Xbox است.

پیرامون Assassin's Creed Valhalla که اخیرا با نمایش یک تریلر سینماتیک به صورت رسمی معرفی شد، وقایع تاریخی بازی قرار است در قرن نهم و با محوریت وایکینگ‌ها دنبال شود. شما می‌توانید ۳۴ نکته‌ای که تاکنون پیرامون بازی تایید شده را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

پیرامون رویداد Inside Xbox هفته آینده، غیر از بازی Valhalla البته هنوز مشخص نیست که کدام عناوین دیگر برنامه نمایش نسخه نسل نهمی و اجرایی روی پلتفرم جدیدتر Xbox Series X را دارند؛ با این حال در این زمینه می‌توان چنین شانسی را برای بازی‌هایی نظیر Battlefield 6، Godfall، Gods and Monsters، Outriders، Rainbow Six Quarantine و The Lord of the Rings: Gollum قائل شد.

کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازارهای جهانی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.