نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

برگزاری رویداد دیجیتال چهار ماهه Summer Game Fest توسط مجری TGA

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم سالانه The Game Awards خبر از برگزاری یک رویداد دیجیتال گیمینگ به مدت چهار ماه داده است.

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده شناخته شده صنعت گیم که بیشتر به خاطر برگزاری مراسم سالانه The Game Awards شناخته می‌شود، اخیرا در حساب توییتری خود خبر داده که رویداد دیجیتالی جدیدی به نام «Summer Game Fest» با تمرکز روی نشر خبرها، رویدادهای درون بازی و محتواهای قابل بازی، قرار است از ماه می تا آگوست 2020 به مدت چهار ماه برگزار شود. براساس پستی که کیلی منتشر کرده، این رویداد در چند فاز برگزار می‌شود که در فاز اول، شرکت‌ها و ناشرانی نظیر  Activision، Bandai Namco، Bethesda، Blizzard، Bungie، CD Projekt Red، Digital Extremes، EA، PlayStation، Private Division، Riot Games، Square Enix، Steam، Warner Brothers و Xbox در آن برنامه خواهند داشت.

جدای از خبرها و ارائه دادن پلتفرم به بازیسازان و ناشران برای صحبت درباره پروژه‌های جدید، این رویداد شامل رویدادهای درون بازی، محتواها و دموهای قابل بازی از تعدادی بازی منتخب نیز می‌شود. به علاوه تعدادی بازی جدید نیز قرار است از طریق این رویداد معرفی شوند. ضمنا این فستیوال شامل پنل‌هایی برای پخش گفتگو و مصاحبه با بازیسازان نیز می‌شود. با توجه به وب‌سایت رسمی رویداد، علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت‌نام از جدول محتواهای این رویداد مطلع شوند.

لازم به ذکر است که شیوع ویروس کرونا و لغو شدن بسیاری از رویدادهای گیمینگی به خصوص E3 2020، نیازها برای برگزاری رویداد گیمینگ جایگزین اما دیجیتالی و غیرعمومی را ضروری کرده بود. با این حال در این مدت، رویدادهای جایگزین زیادی معرفی شدند و به نظر می‌رسد که مرتب هم درحال افزایش باشند. تاکنون IGN، Gamespot، استیم، Gamesradar و حالا جف کیلی خبر از برگزاری رویدادهای دیجیتال گیمینگ برای بازه زمانی تابستان کردند و به نظر نمی‌رسد که حتی با لغو شدن E3، مشکلی از نظر انتشار خبرها و رونمایی‌های جدید گیمینگی در تابستان امسال وجود داشته باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.