نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

Star Wars Jedi: Fallen Order بیش از ۱۰ میلیون بازیکن داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز اعلام کرده که بازی سال گذشته Star Wars Jedi: Fallen Order، تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد داشته است.

الکترونیک آرتز و استودیو Respawn، اخیرا بروزرسانی رایگان جدیدی را برای Star Wars Jedi: Fallen Order معرفی کردند که در نوع خود برای یک بازی تک نفره سورپرایزکننده بود. در این آپدیت جدای از رفع برخی مشکلات فنی و باگ‌ها، ویژگی‌ها و مادهای جدیدی هم به بازی اضافه شد که برخی از آن‌ها، مدتی بود که توسط طرفداران درخواست می‌شد. به طور کلی این بازی تک نفره، موفقیت جالب توجهی برای الکترونیک آرتز پس از حواشی منفی سنگینی بود که در چند سال گذشته پیرامون این شرکت و عدم توجه به عناوین تک نفره از جانب آن‌ها مطرح می‌شده است.

بنابر گزارش مالی سه ماهه پایانی سال مالی اخیر، الکترونیک آرتز فاش کرده که بازی Fallen Order تاکنون موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون بازیکن منحصربه‌فرد شده است. درحالی که این آمار واقعا خیره‌کننده است، ولی به معنای فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه‌ای نیست و البته روش آمارسنجی رایجی هم برای یک بازی‌های تک نفره محسوب نمی‌شود. با این وجود، آخرین آمار پیرامون فروش بازی در اوایل سال ۲۰۲۰ حاکی از بیش از ۸ میلیون نسخه فروش برای بازی بود که Fallen Order را قطعا در میان عناوین موفق سال از نظر فروش قرار می‌دهد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز و استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.