نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 دی 1399
ساعت 12:00

سازندگان Gran Turismo 7 توجه زیادی به جزئیات خواهند داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Polyphony Digital، تیم سازندگان Gran Turismo 7 روی همه جنبه‌های بازی اهمیت بسیار بالایی قائل می‌شوند.

سری بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی Gran Turismo، از دیرباز یکی از بهترین فرنچایزهای پلی‌استیشن و یکی از بهترین مجموعه بازی‌های صنعت گیم در ژانر ریسینگ بوده است. یکی از اصلی‌ترین شناسنامه‌ها برای بازی‌های این سری، توجه به جزئیات بوده است به صورتی که تا بیشترین حد ممکن بتواند یک تجربه نزدیک به واقعیت را از اتومبیل‌رانی با ماشین‌های مختلف ارائه کند. سازنده این سری یعنی Polyphony Digital، از چند ماه پیش بازی بعدی مجموعه یعنی Gran Turismo 7 را معرفی کرده بود و با توجه به اینکه بازی قرار است انحصاری کنسول جدیدتر سونی یعنی PS5 باشد، انتظارات نیز از آن بسیار بالا خواهد بود. پیرامون این بازی، مدیر استودیو یعنی Kazunori Yamauchi اخیرا در جریان فینال رویداد FIA Gran Turismo Championships 2020 صحبت‌های تازه‌ای را مطرح کرده که در ادامه مطالعه می‌کنید.

در Polyphony Digital ما همیشه به دنبال ساخت بهترین‌ها هستیم و دوست نداریم هیچ جنبه‌ای از کار را دست کم بگیریم. هدف ما ارائه بهترین تجربه ممکن به همگان است و این نوع فکر هم دیگر فقط مربوط به من نیست، و همه 200 نفر اعضای شرکت ما نیز همین طور فکر می‌کنند. در ژاپن این ضرب‌المثل وجود دارد که «ابدیت در جزئیات نهفته است» و این موضوعی کاملا درست است. اینکه شما چه میزان به جزئیات خوب توجه نشان می‌دهید، چطور آن‌ها را به کمال می‌رسانید و در واقع این استایل تیم ما در بازیسازی نیز هست.

Gran Turismo 7 برای عرضه در سال 2021 و به صورت انحصاری PS5 در نظر گرفته شده و قبلا، عرضه بین نسلی آن برای PS4 تکذیب شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.