نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 دی 1399
ساعت 18:00

Respawn Entertainment ظاهرا روی یک IP جدید کار می کند

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به انتشار یک فهرست استخدامی تازه، به نظر می‌رسد که استودیو Respawn Entertainment کار روی یک پروژه و IP کاملا جدید را در نظر دارد.

استودیو Respawn Entertainment در طول چند سال اخیر دوره فعالیت پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشته است. این تیم در این مدت یک بازی بتل رویال و لایو سرویس فوق‌العاده محبوب یعنی Apex Legends را ساخته که در حال حاضر، از جامعه بازیکنان بسیار فعال و بزرگی هم برخوردار است. جدای از عرضه این بازی، آن ها در سال گذشته Star Wars Jedi: Fallen Order را هم عرضه کردند که باعث شد پس از سال ها، یک بار دیگر شاهد انتشار یک عنوان باکیفیت تک‌نفره از سری Star Wars باشیم.

پیرامون این استودیو محبوب، اخیرا فاش شده که Respawn برنامه ساخت یک IP کاملا جدید را نیز دارد. این موضوع که براساس انتشار فهرست استخدامی رسمی و جدیدی از جانب Respawn فاش شده، نشان می‌دهد که شرکت در پست مهندس نرم‌افزار ارشد کارمند جدید استخدام می‌کند. در توضیحات مربوط به شرح وظایف این کارمند، اشاره شده که آن‌ها به یک تیم کوچک از بازیسازان ملحق می‌شوند تا روی یک IP کاملا جدید کار کنند.

با در نظر گرفتن اینکه پشتیبانی از بازی بتل رویال Apex Legends قرار است تا مدت‌ها ادامه داشته باشد و به زودی نیز شاهد دریافت محتواهای بیشتری خواهد بود، خبر کار روی IP جدید از جانب Respawn جالب‌توجه است. این موضوع حتی زمانی بیشتر جالب می‌شود که در نظر بگیریم آن‌ها، قبلا ساخت دنباله برای Fallen Order را هم تایید کرده بودند. در هر صورت این IP تازه، به نظر می‌رسد که تازه در مراحل ابتدایی توسعه خودش قرار دارد، و به این ترتیب مدت زمان زیادی تا انتشار خبرهای رسمی و رونمایی از آن باقی مانده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.