نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 06 آبان 1394
ساعت 01:55

RIGS عنوانی دیگر از بازی های لانچ Playstation VR

4 از 5

هدست های واقعیت مجازی این روزها به بحث داغ گفتگو های مربوط به تکنولوژی تبدیل شده اند . اینکه هر کدام چه ویژگی هائی دارند و از چه تکنولوژی پیروی میکنند به یکی از بحث های روز دنیای تکنولوژی تبدیل شده است و مطمئنا یکی از مورد انتظار ترین محصولات این دسته هدست واقعیت مجازی سونی یا PlayStation VR است . در مقاله ای 5 عنوان از بازی های احتمالی زمان لانچ PlayStation VR را مورد بررسی قرار دادیم . واقعیت مجازی در کنسول PS4

 

rigs

امروز سونی در کنفرانس خود در پاریس عنوان دیگری از بازی های لانچ هدست واقعیت مجازی را معرفی نمود . شایعات حاکی از این است که در زمان عرضه ی PlayStation VR سونی قرار است 8 عنوان بازی را به عنوان عناوین لانچ هدست خود عرضه نماید که تا بحال در رابطه با 6 عنوان از آنها حدس هائی زده ایم . اما RIGS Mechanized Combat League که دیگر عنوان لانچ PlayStation VR است ترکیبی غریب از بازی های ورزشی و شوتر اول شخص را بوجود آورده است که در سال 2065 اتفاق می افتد . در رابطه با این ورزش عجیب تنها میتوان گفت که احتمالا از نظر استودیوی سازنده ی بازی این ورزش در 50 سال آینده تبدیل به یکی از محبوبترین ورزش ها خواهد شد و مخاطبینی به گستردگی فوتبال خواهد داشت . پیشنهاد میکنیم ویدئوی تریلر این عنوان را از لینک زیر مشاهده نمائید .

اولین تریلر RIGS عنوان انحصاری Play...

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    نمیدونم چرا احساس میکنم تایتان فال رو با کارکتر متال گیر مربوط به نسخه ی دوم بازی ترکیب کردن بعد یکمی پارکور بهش اضافه کردن تا به این بازی رسیدن :si:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.