نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 06 بهمن 1401
ساعت 09:00

نمایش های جدید و تاریخ انتشار بازی های مختلف در Developer_Direct

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت مطابق وعده قبلی خود، سرانجام به انتظارات طرفداران پایان داد و در یک رویداد اختصاصی اطلاعات جدیدی از بازی‌های مهم خود که در 2023 عرضه می‌شوند را به اشتراک گذاشت. در جریان Developer_Direct شب گذشته، عناوین زیادی معرفی شدند که خصوصا استودیوهای زیرمجموعه Bethesda نقش پررنگی داشتند. جدای از نمایش‌های جدید از جمله گیم‌پلی، تاریخ عرضه چندین بازی هم مشخص شد. شما در ادامه عناوین معرفی شده و تریلر رونمایی آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

Minecraft Legends

بازی Minecraft Legends از عناوینی بود که از ابتدا برای رویداد Developer_Direct تایید شده بود. از این بازی قبلا هم اطلاعاتی در رابطه با کمپین اصلی وجود داشت، حال اینکه در رویداد جدید وجود بخش PvP نیز تایید شده است. در حالت PvP، بازی به صورت رقابت تیمی جریان پیدا می‌کند و در آن منابع به صورت مشترک میان بازیکنان درآمده و هر بازیکن، می‌تواند نقش خاصی را (مثل جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز  ...) برعهده بگیرد. این بازی حالا تاریخ عرضه دقیق خود برای 18 آوریل (29 فروردین) را هم پیدا کرده و قرار است برای Nintendo Switch، PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه شود.

Forza Motorsport

یکی دیگر از عناوین حاضر در رویداد اخیر، بازی Forza Motorsport محصول Turn 10 Studios بود که با همین عنوان قرار است نسخه بعدی در سری اصلی Motorsport باشد. با توجه به نمایش مربوط به این بازی، مشخص شده که بازیکنان قابلیت انتخاب از بین لیست بسیار عظیم 500 ماشین مختلف را دارند که به گفته سازندگان، این تعداد بیشترین میزان حق انتخاب در تاریخ سری نیز هست. این ماشین‌ها در بخش آپگرید نیز بسیار متنوع هستند و گفته شده که بیش از 800 نوع آپگرید قابل استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های بازی جدید، وجود 20 نوع تنوع محیطی و بازگشت برخی لوکیشن‌های قدیمی و محبوب، گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی دینامیک و پویا و مهم‌تر از همه، قابلیت تجربه 4K/60 FPS و به صورت همزمان استفاده از تکنولوژی ray tracing هستند. این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما سازندگان اطمینان دادند که برای سال 2023 تحت پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

Hi-Fi Rush

مطابق شایعه قبلی، در رویداد شب گذشته بازی بعدی Tango Gameworks هم رونمایی شد. سازنده عناوین ژانر وحشت و اکشن سری The Evil Within، برای بازی بعدی خودش رویکرد کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و این بار یک بازی از نوع ورزشی، ریتمیک و در استایل انیمه به نام Hi-Fi Rush را منتشر می‌کند. در این بازی بازیکن در یک شهر علمی تخیلی، در نقش یک شخصیتی قرار می‌گیرد که دوست دارد تبدیل به ستاره راک شود. جدای از این پیش زمینه داستانی، عمده بار گیم‌پلی به صورت مبارزه از نوع ریتم‌دار است و هر نوع کنش از جمله ضربه زدن، دفاع‌کردن، جاخالی دادن و ... منجر به تولید موزیک‌های منحصر به فرد می‌شود. نکته جالب دیگر این است که بازی همزمان با رونمایی منتشر هم شده و بازیکنان از طریق Xbox Series X/S و PC می‌توانند آن را تهیه کنند. این بازی همچنین در سرویس اشتراکی Game Pass نیز در دسترس قرار دارد.

Redfall

احتمالا موردانتظارترین بازی که حضور آن برای رویداد Developer_Direct تایید شده بود، ساخته بعدی استودیو آرکین یعنی Redfall است که مطابق وعده نمایش مفصلی هم داشت و حدود ده دقیقه گیم‌پلی جدید از آن به اشتراک گذاشته شد. با توجه به این نمایش، شاهد یک تجربه از نوع اکشن و شوتر اول شخص با المان‌های قوی وحشت  مبارزه با انواع خوش‌آشام و vampire هستیم. این بازی همچنین دارای یک نقشه از نوع جهان‌باز بوده و مراحل و فعالیت‌های قابل انجام نیز در آن پراکنده است. پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، حالا تاریخ انتشار بازی Redfall نیز مشخص شده و طرفداران در روز 2 می (12 اردیبهشت) می‌توانند آن را در Xbox Series X/S و PC دریافت کنند.

The Elder Scrolls Online: Necrom

پروژه بعدی تیم Zenimax Online Studios برای بازی The Elder Scrolls Online یک بسته اکسپنشن به نام Necrom است که در رویداد اخیر معرفی شده است. وقایع The Elder Scrolls Online: Necrom در سرزمین Apocrypha و شبه جزیره Telvanni جریان پیدا می‌کند و سازندگان وعده دادند که جزئیات بیشتری هم از دنیای این نقشه‌ها به زودی معرفی می‌شوند. جدای از لوکیشن‌های جدید، تازه‌ترین ویژگی اضافه شده به بازی یک کلاس جدید به نام the Arcanist خواهد بود که خود شامل سه دسته مجزا از مهارت‌های قابل کسب هستند. وجود مراحل و کوئست‌های اختصاصی، مکانیک‌های جدید، NPC و باس‌های جدید و اچیومنت‌های جدید نیز برای این اکسپنشن تایید شده است. پیرامون اکسپنشن، سازندگان حالا تاریخ دقیق عرضه یعنی روز 5 ژوئن (15 خرداد) برای PC و 20 ژوئن (30 خرداد) برای Xbox One و Xbox Series X/S را هم تایید کرده‌اند.

از دیگر خبرهای مهم پیرامون سری این بود که دارندگان The Elder Scrolls Online از حالا و برای مدتی محدود، امکان دریافت رایگان تمامی محتواهای فصلی عرضه شده گذشته را دارند که این چیزی بیش از 20 بسته الحاقی مجزا را شامل می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.