نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 بهمن 1401
ساعت 16:00

یکی از بازیگران Death Stranding 2 توضیحات جدیدی به اشتراک گذاشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما و تیم او یعنی Kojima Productions، همیشه نشان داده‌اند که در ساخت بازی‌ها به جنبه‌های فنی و تکنیکی هر پروژه اهمیت بسیار بالایی می‌دهند. در این رابطه درخبرها داشتیم که این دغدغه، در بازی بعدی شرکت یعنی Death Stranding 2 نیز وجود خواهد داشت و در یک مورد، اشاره شد که بازی از تکنیک کاملا جدیدی برای نورپردازی واقع‌گرایانه استفاده خواهد کرد. پیرامون این بازی موردانتظار، اخیرا قسمت جدیدی از پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما با حضور Elle Fanning پخش شد که این بازیگر، اطلاعات جالبی را از روند پشت پرده ساخت بازی به اشتراک گذاشت. گفتنی است که پیش از این، رسما تایید شده بود که Fanning نقش پررنگی را در بازی جدید برعهده دارد. او در این پادکست صحبت‌های مختلفی انجام داده که بخش‌هایی از آن را مطالعه می‌کنید.

کوجیما همیشه این طور است که به ما می‌گوید این کار هنوز تمام نشده یا اینکه در آخر کار قرار نیست اصلا به این شکل باشد. با این حال وقتی من به همان نسخه نگاه می‌کنم پیش خودم می‌گویم که همین حالا هم این فوق‌العاده به نظر می‌رسد. علیرغم این، او در ذهنش این طور است که نه اصلا بهتر است این را نگاه هم نکنید چون قرار است خیلی متفاوت باشد و بهتر از چیزی که می‌بینید شود. به نظرم همین حالا هم عالی است و بسیار واقعی شده... ولی به هرحال می‌دانم که قرار است حتی بهتر از این هم شود.

در این رابطه، کوجیما نیز در صحبت‌هایی کوتاه گفته که گرچه نمی‌تواند در این مقطع اطلاعات چندانی به اشتراک بگذارد، ولی می‌تواند تایید کند که Death Stranding 2 از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند. همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، کوجیما پیش‌تر درباره استفاده از تکنیک جدید نورپردازی واقع‌گرایانه در این بازی گفته بود و بر همین اساس، در ادامه گفته که «استفاده از تکنیک جدید باعث شده تا فرایند اسکن‌کردن دشوارتر از گذشته باشد، هرچند Fanning نشان داده که مشکلی با آن ندارد.»

بازی Death Stranding 2 درحال حاضر برای PS5 در دست ساخت قرار دارد. این عنوان البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، ولی برخی گمانه‌زنی‌ها از انتشار بازی در سال 2024 خبر داده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.