نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 تیر 1402
ساعت 09:00

ظاهرا A Plague Tale 3 در دست ساخت قرار دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو فرانسوی Asobo در طول چند سال اخیر، به خاطر ساخت و انتشار سری Plague Tale به یکی از بازی‌سازان مطرح در زمینه ساخت عناوین داستان‌محور تبدیل شده است. از این سری، تاکنون دو بازی A Plague Tale: Innocence و نسخه دنباله آن یعنی A Plague Tale: Requiem عرضه شده که هر دو در زمینه داستان‌سرایی با استقبال طرفداران و منتقدین مواجه بودند. با توجه به موفقیت مالی این دو بازی، چندان جای تعجب نیست که شرکت به دنبال ساخت بازی سوم نیز باشد.

با توجه به یک گزارش جدید، Asobo اخیرا از طریق لینکداین اقدام به انتشار آگهی شغلی تازه‌ای کرده که برخی پست‌ها مشخصا برای تقویت تیم Plague Tale عنوان شده است. در این زمینه البته اکثر پست‌های موردنیاز در آگهی شغلی، اختصاص به دیگر بازی شرکت یعنی Microsoft Flight Simulator دارد، با این حال در تعدادی پست نظیر طراح VFX، طراح ارشد بازی‌ساز و طراح انیمیشن‌سازی گیم‌پلی به Plague Team اشاره شده است. گفتنی است بازی دوم مجموعه یعنی A Plague Tale: Requiem حدود نه ماه پیش عرضه شد و تقویت تیم سازندگان این سری، می‌تواند یا به معنای ساخت DLC برای این بازی یا ساخت نسخه سوم و A Plague Tale 3 باشد که با توجه به زمان‌بندی‌ها، ساخت نسخه سوم بیشتر محتمل به نظر می‌رسد. در هر صورت پیرامون این موضوع باید منتظر تایید رسمی از جانب Asobo بود.

در بررسی اختصاصی بازی‌مگ، A Plague Tale: Requiem با دریافت امتیاز 9٫6 از 10 در زمینه‌هایی نظیر داستان‌سرایی، موسیقی، گیم‌پلی و گرافیک با تحسین مواجه شد. آزوبو چند هفته پس از عرضه اولیه آن بازی، اعلام کرد که تعداد بازیکنان آن از یک میلیون عبور کرده است. همچنین در سال 2022، خبری از شروع ساخت اقتباس تلویزیونی و سریال برای این مجموعه نیز منتشر شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.