نویسنده: FariD سه شنبه، 03 آذر 1394
ساعت 09:14

بازی Star Wars Battlefront بر روی PS4 از مجموع نسخه های Xbox One و PC آن محبوب تر است

4.5 از 5

نسخه PS4 بازی Star Wars Battlefront نسبت به نسخ مربوط به Xbox One و PC این بازی به میزان قابل توجهی محبوب تر نشان داده است.

این موضوع مقدار فروش بازی را مشخص نمی کند اما آشکار می سازد که این عنوان در بین گیمرهای PS4 باز نسبت به بقیه گیمرها هوادار بیشتری دارد. P-stats ادعا می کند که طی یک بازه 24 ساعته، حداکثر تعداد 183,329 نفر با استفاده از کنسول PS4 در نبردهای چندنفره شرکت جستند. در همین بازه زمانی، تعداد کاربران Xbox One و PC که در این نبردها شرکت کردند به ترتیب به 104,993 و 48,292 نفر رسید.

در خبر مرتبط دیگر، Star Wars Battlefront در صدر فروش بازی در بریتانیا از تاریخ انتشارش که جمعه بود قرار گرفت. این مقدار فروش، تا به امروز، بیشترین فروش هفته اول بازی های رایانه ای Star Wars در بریتانیا بوده است. این فروش هفته اول همچنین در جایگاه چهارم بازی های هفته اولی سال 2015 قرار می گیرد و 117 درصد از فروش هفته اول Star Wars: The Force Unleashed بیشتر است. بازی Fallout 4 هم با 80 درصد کاهش فروش نسبت به هفته اول انتشار، در فهرست بازی های فروخته شده یک رده سقوط کرد و پس از Call of Duty: Black Ops 3 در جایگاه سوم قرار گرفت.

star wars battlefront

بازی Star Wars Battlefront از نبردهای تک نفره که در نسخه های قبلی این فرنچایز محبوب دیده می شد اجتناب کرده و تمرکز خود را بر نبردهای بزرگ مقیاس چندنفره معطوف کرده است. در این بازی، گیمرها نقش یک نظامی شورشی یا سلطنتی را بر عهده می گیرند و در تعدادی از مکان های تمثیلی در سرتاسر جهان Star Wars به نبرد می پردازند؛ مکان هایی از قبیل Tatooine، Sullust، Endor و Hoth. علاوه بر آن همچنین می توانید کنترل شخصیت های افسانه ای «قهرمان و شرور» این سری را در دست بگیرید، شخصیت هایی از قبیل Darth Vader، Luke Skywalker، Emperor Palpatine و Han Solo.

در حالی که چیز زیادی از انتشار این بازی نگذشته است، شرکت منتشرکننده یعنی EA از اهداف خود مبنی بر تولید اقلام بیشتر در سری Battlefront و نیز عناوین جدید Star Wars که در نتیجه همکاری با شرکت Disney آماده خواهد کرد خبر داده است. بازی Star Wars Battlefront تعدادی بسته الحاقی پس از انتشار را به عنوان بخشی از Season Pass پنجاه دلاری خود دریافت خواهد کرد و اولین DLC اصلی آن در اوایل 2016 عرضه خواهد شد. شرکت DICE اخیرا از دلایلی که در پشت کمبود نبردهای فضایی در Star Wars Battlefront وجود داشته است پرده برداشت، موضوعی که هواداران بسیاری را مایوس و ناراحت کرد.

FariD | اخبار | 24/11/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.