نویسنده: FariD چهارشنبه، 21 بهمن 1394
ساعت 10:36

تاریخ عرضه نسخه بتای باز The Division اعلام شد

3 از 5

بازی به شدت مورد انتظار The Division پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه بتای بسته در سال جاری، حال قبل از عرضه نسخه نهایی در ماه آینده میلادی، درهای خود به منهتن پساآخرالزمانی را برای تمامی بازیکنان علاقمند باز می کند. نسخه بتای باز این بازی در هفته آینده برای تمام بازیکنان در دسترس قرار می گیرد.
شرکت یوبی سافت امروز اعلام کرد که نسخه بتای باز عنوان The Division از هفته آینده، 18 فوریه (29 بهمن) به صورت انحصاری برای بازیکنان Xbox One آغاز می شود. کاربران PS4 و PC می توانند از یک روز بعد، یعنی از 30 بهمن به تجربه این نسخه بپردازند. پیش بارگذاری یا pre-loading این نسخه برای تمامی پلتفرم ها از تاریخ 16 فوریه (27 بهمن) امکان پذیر خواهد بود.
نسخه بتا برای تمامی پلتفرم ها به مدت چند روز تا تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) ادامه خواهد داشت و یوبی سافت هم در توضیح خود اعلام کرده است که «اکثر مسائل تقلب در پلتفرم PC که در طول عرضه نسخه بتای بسته ردیابی شد» توسط تیم توسعه دهنده برطرف گردیده است؛ لذا نسخه بتای باز طیف بسیار بزرگتری از مخاطبان را برای این بازی، قبل از عرضه نسخه رسمی نهایی در ماه آینده میلادی، فراهم خواهد کرد. در طول ارائه این نسخه نیز، تیم توسعه «به رصد دقیق خود از نسخه بتا در زمینه وجود هرگونه مسائل و مشکلات جدید ادامه خواهد داد، و متعاقباً آن ها را برطرف خواهد کرد».
علاوه بر دسترسی به نسخه بتا برای یک سری از بازیکنان جدید که احتمالاً نتوانسته اند در نسخه بتای بسته شرکت کنند، نسخه جدید بتای باز همچنین شامل یک مرحله داستانی جدید می شود که در نسخه بتای بسته که ماه گذشته عرضه شد وجود نداشت. این می تواند برای کسانی که بتای قبلی را تجربه کردند انگیزه خوبی باشد که برگردند و بتای جدید را نیز مورد ارزیابی قرار دهند.
گفتنی است که نسخه رسمی و نهایی بازی The Division در تاریخ 8 مارس (18 اسفند) برای کنسول های PS4 و Xbox One و PC عرضه می گردد.

 

FariD | اخبار | 10/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.