نویسنده: FariD سه شنبه، 04 اسفند 1394
ساعت 12:57

تعداد 6.4 میلیون نفر نسخه بتای The Division را تجربه کردند

4.5 از 5

یوبی سافت اعلام کرد که نسخه بتای Tom Clancy's The Division حدود 6.4 میلیون گیمر را سرگرم کرد و بدین ترتیب به بازی شده ترین بتا برای یک IP جدید در دو کنسول PS4 و X1 تبدیل شد.این تیزر در تاریخ 19 فوریه (30 بهمن) در دسترس گیمرهای PS4 و PC قرار گرفت و هر بازیکن به طور متوسط 4 ساعت و 52 دقیقه را صرف این بازی نموده است. بیش از یک سوم این زمان در منطقه تاریک بازی یا Dark Zone صرف شده و اندکی کمتر از 50 درصد این زمان صرف گشت و گذار در محیط بازی گشته است.
علیرغم این سطح از موفقیت، کماکان بازی Star Wars Battlefront با سرگرم کردن 9.5 میلیون گیمر با نسخه بتای خود در پاییز گذشته، از این حیث رکورددار است.آقای مگنوس یانسن، مدیر خلاقیت های این بازی در خبری اعلام کرد: «می خواهیم از میلیون ها نفری که از بتای باز The Division لذت بردند تشکر کنیم. امیدواریم که همگان از بازی در این نسخه راضی باشند و لذت برده باشند و بر این باوریم که نسخه بتا به عرضه موفق بازی کمک شایانی کرده است. از هم اکنون چشم انتظار روزی هستیم که همگان بتوانند به نسخه کامل بازی، پس از انتشار آن در 8 مارس، دسترسی داشته باشند».گفتنی است که بازی The Division توسط شرکت Ubisoft Massive و طی همکاری با دو غول بزرگ دیگر این صنعت، استودیوهای Annecy و Reflections توسعه یافته است. داستان این بازی در شهر نیویورک روایت می شود و به دوران پس از شیوع یک بیماری مشکوک در جمعه سیاه مربوط می گردد. در عرض فقط 5 روز، دولت با انتشار این بیماری سقوط می کند و منابعی نظیر آب و غذا برای بازماندگان جیره بندی می گردد. درنتیجه آشوب و آشفتگی گسترده ای شهر را فرا می گیرد.

FariD | اخبار | 23/02/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ما که نتوانستیم تجربه کنیم ولی بعضی از بچه ها که بازی کردن می گفتن شاهکاره :grin:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: hitman- 47
    ما که نتوانستیم تجربه کنیم ولی بعضی از بچه ها که بازی کردن می گفتن شاهکاره :grin:

    بازی های اپن ورلد یوبی سافت همیشه شاهکاره! البته بهتره از من به عنوان یک هوادار و هواخواه این کمپانی فرانسوی در این مورد نظرسنجی نشه :grin:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.